Monday, April 9, 2012

Mimpi itu sungguh 'so real'

Kerana 'pelakon2' dlm mimpi tu adalah org yg mmg dkt dgn aku. Tpt berlaku pun mmg tpt yg mmg hari2 aku ada.
Mmg sgt rasa real mimpi itu.

Cemana la bleh ter mimpi camtu. Hinggakan bila terjaga 'fuh...mujur hanya mimpi'.
Lawak btol kalo pikir. Kenapa lah korang seme masuk dlm mimpi aku? Patutnya si botak Johan Asari ke Fasha sandha ke *mat aron tkyah la.. Biar dia masuk mimpi peminat dia*
Tp btul btul cam btul.

*edit : tgh duk pikir2 nak citer ke tak kat mydear. Sbb ada kaitan ngan beliau gak. Kalo citer cam tak bes, tp bukan nyer betul pun kan. Mimpi je kot. Hahahhaa. Adoi... skandal..skandal...
posted from Bloggeroid

6 comments:

Anum said...

lawak2

ejaMaria said...

ada utang kah... hihihi... ;p

maszmadi said...

citer la, baru besh n mn tau lepas ni leh kongsi mimpi ngan dear lak.. hehe

Carmello said...

Apa yang Kak Reen mimpi kan tu? Sampai macam lega sangat sbb mimpi je tu...Heeee Orang kata kalau sampai termimpi tandanya kita asik terfikir pasal benda tu sebelum tidur.

Masya said...

mimpi disiang hari ker?? malam hari ni.. hihihihihi... kdg2 sy pun takut jer klu mimpi tu jadi kenyataan.. lg2 klu rasa mimpi yg mengarut2...

eKa said...

haippp kekda mimpi apa ni... ha......