Tuesday, April 24, 2012

Isteri Solehah

Tersentuh hati melihat status ini di FB

Wan, maaf sbb copy-paste status Wan kat FB di blog akak ni.
Tp hati akak tersentuh sgt bila membacanya.

Bersyukur, kerana perginya arwah diakui isteri solehah oleh suaminya sendiri.
Insyallah, syurga lah tempatnya.

Tersentuh hati.
Melihat diri sendiri di sisi suami.
Memang tak layak lagi digelar isteri solehah.
Ya Allah. Ampuni lah dosa aku.

Tetiba sebak.

# FB rakan sekerja yang xciden last week.


5 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

tetibe saya rase sebak jugak kak...
isk, isk... ;(

Zana Adieyza said...

Al-Fatihah utk arwah..

sebak baca entry ni.. semoga kita semua mampu menjadi isteri yg terbaik buat suami..

Cik Anita said...

sedih sangat..tak sangka encik Wan ni, kawan pada abang ipar Nita kat Kajang..

PutriesNoora said...

ya Allah..=(

PUANSTOBERI said...

NAD :
SEbak kan...

ZANA :
Tu la tu.. adakah kita pun akan dpt gelaran tu dr suami kita sendiri.. tsskkk... insafff...


CIK ANITA :
Oh. begitu..

NOORA :
Sebak kan..