Tuesday, April 24, 2012

Alhamdulillah

Kredit : Here

Teringat kata penceramah tu ari.
Rezeki dari Allah ni pelbagai, kita tak dpt rezeki yg ini, tp akan ada rezeki yg lain pula.

Kerana,
Allah Maha Mengetahui Apa Yang Terbaik Untuk Kita.

Itu pasti.

#cerita lanjut...?? Pas balik Krabi lah...
## sapa yg tau tu, dediam sudah yer. Jgn drop komen. Nati tak dipublish. Huhu.

11 comments:

eKa said...

ala... apa apa... nak tau...cakap ler cakap ler :) sambil kenyit2 mata

Nad @ MamaZakwan said...

nak tau jugak, nak tau jugak! =p

kekekeeke, menyebuk! =p

kak, fm krabi 1!haha!
bile nak pi?

::EIDA:: said...

Alaaa... tak tahu pun? Nak tahu... adakah Preve? hihi... Adakah . . . ?

Sue-Rya Qistina said...

pssstttt..kekda, nak tau jugak..cepat bgtau..hehehehe..FM krabi satu!!!! :P

ekinashikin said...

bulan april ni bulan mendpt bonus..adakah itu...hehehe

ceciter..cetiter..nak tau gak..ekekeke

pssstt g krabi..nak fm 1 jadik la..ekekeke

Carmello said...

Haa..Kak Reen.. CIta apa tuh... Nak tahu juga... Hehehe (Dengan muka menyibuk)

Chekgu Azrine said...

ehem..ehem.. tak sabar nak tahu.. hhahaa

Zana Adieyza said...

kekda dpt naik pangkat eh?

PUANSTOBERI said...

EKA :
TEheheee.... adoi... kenyit mata pun tak bleh lagi nak cakap gak kat sini. hihi


NAD :
Nak pegi next week. Insyaallah, ada la tu FM ke apa ke dari sna yer :)


EIDA :
Preve lak.. hikhik.. takde nyer..

PUANSTOBERI said...

SUE :
Lps akak balik Krabi la yer.. tehee :)

EKIN :
Kami govt dpt bonus akhir tahun. tu pun kalo ada. huhu


CARMELLO :
sabo..sabi...

PUANSTOBERI said...

AZRINE :
Saboo....


ZANA :
Erk... intebiu pun takdak cemna nak naik pangkat. hihi :>