Thursday, April 26, 2012

Day Trip To Kedah

Sekali lagi menggunakan khidmat Firefly.
Second time. 1st dulu ke Penang. Last year.
Kali ni ke Kedah. Kebetulan arah utara jugak.

Seme atas urusan kerja.
Urusan cuti cuti cinta belum pernah lagi.
Tp nati nati kalo ada tpt yg bes dgn harga yg bes, boleh diconsider gak.
Oke je naik firefly ni. Naik pun kat Subang Airport. Takde la hiruk pikuk sgt mcm kat LCCT.

Kredit : FF
# subuh buta da kena siap siap sbb keta ofis dtg pick kat umah kul 5pagi.

16 comments:

chinta... said...

selamat bercuti kekda..eh eh eh x selamat menjalankan tugas ye..hehhehe..selamat pergi selamat balik

Anum said...

yahooooooo

::EIDA:: said...

Babai!~

Salmi Khairil said...

bestnya..sal sekali pun tak penah lagi...

Mrs Linda said...

wahh best nye kerja..siap outstatio..
linda tk pernah naik firefly.. best tak? range price? ok tak?

♥ ROS ♥ said...

welcome to kedah.. :P

ieda said...

kak,krm slm kt org kg cik naa.hehe...

eKa said...

eka tak penah naik firefly... mana best.AA atau firefly

PUANSTOBERI said...

CHINTA :
Aaa...bukan pegi bercuti.. huhu

PUANSTOBERI said...

ANUM :
Teheheee :D

PUANSTOBERI said...

EIDA :
Babai :D

PUANSTOBERI said...

SALMI :
Gi mana yunk?? Kedah??

PUANSTOBERI said...

LINDA :
Eh..seme keja pun ada outstation. NI kira domestik je ni, dept lain siap ke luar negara dah. Haha. biasa la kami2 outstation.

Rega?? Haha. Mana tau yunk, bila outstation seme dibiayai la yunk :)

PUANSTOBERI said...

ROS :
Welkam..welkam...

PUANSTOBERI said...

IEDA :
Kg di mana??

PUANSTOBERI said...

EKA :
Mana bes eh? Nati akak review yer.