Wednesday, August 24, 2011

~Pasal Kad Raya Dari Anita~

Terima kasih Anita!

Kad raya da smpai.

Siap ada wit raya lagi.
lima puluh sen...lima puluh sen.. hihi.

Thanks tau Nita. Buat susah susah je. Hihi.
Dan Kekda sgt sgt hargainya.
Moga persahabatan kita ini berkekalan :)
Nati kalo dtg KL, sila roger akak, bleh akak blanja Nita :)

Sorry...gmbr menyakitkan mata.
CIk Nik tak bawak. Hanya bawak che biru je.
Maka gego gego blur la jadinya.

P/S : Nita, manade tulisan buruk, cantik la tu. Kemas je.

5 comments:

Azueriena Norash said...

wahhh dpt kad raya...besttnyer.....dah lama x dpt kad raya nie dah...tapi tahun nie dpt jugak seketuii...hehehehe

ZaNa aDieyZa said...

zana pun dapat kad raya dari cik nita ni.. duit raya pun dapat.. kad pun sama jenis dgn akk.. comel kan??

http://adieyza.blogspot.com/2011/08/duit-raya-kad-raya-special-dari-blogger.html

Cik Anita said...

hihihihihi...

rasa macam malu lah.

InsyAllah..harap berkekalan juga. Amin.

Cik Anita said...

ehhh....

nak belanja? ni memang Nita paling suke..HAHA. Moga panjang umur lah kita dapat jumpa-jumpaan yee..

:)

eda_ej said...

dah bejaman tak dapat kad raye.. huhuhuh..