Thursday, August 4, 2011

~Pasal Kasih Alia vs Ramadan Terakhir~


VS



Mana lagi bes??

Bagi aku -
Aku sker Kasih Alia lagi berbanding Ramadan Terakhir.
Tak bleh blah rasanya dgn Shiela Rusly tu. Geram tol nengoknya. Dia jadi mak tiri yg jahat dlm citer Kasih Alia tu.

*yeps.. aku tau, bulan2 puasa ni paling bes adalah mengerjakan solat terawih, bertahajud juga membaca Al-Quran.
Sekian terima kasih.

8 comments:

~ain said...

layan dua dua kak.. tapi, ramadhan terakhir tu sakit hati ngan mazni.. hahahah

Anum said...

anum suka kasih alia sis

Yan said...

ermm kasih alia baru tgk semalam... so tak tau pape lg.. owh sheila mak tiri rupenye igt mak sedare..

AdiaLuze said...

Kasih Alia la lagi bes kot .. Sbb ada Fida .. Aku suka la tgk dak Fida tu .. Kiut ^^ ... Teringat muka kelat dia masa kena ngan Azwan Melodi kat Bam2 Boom .. Hehehe ...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

layan dua2 tapi kasih alya lagi best kot

honeylily said...

layan kasih alia je..tak sempat nak tengok ramadan terakhir sebab selalunya dah tertido sebab letih

AiTotYati said...

vote for kasih alia

:D

Cik Anita said...

tv tak ada :(

camno nak tengok?