Monday, August 8, 2011

~Pasal Muka Ada Sinyum~



Kerajaan Umum Bonus Setengah Bulan Untuk Penjawat Awam, RM500 untuk pesara.
Alhamdulillah.... Rezeki Ramadhan & Raya namanya.

(oh. akan ku simpan utk holiday ku bln Okt ni. Thank you ye Pak PM)

Rasanya rata2 penjawat awam akan buat entry ini. Napaknya makin ramei la org kat Jalan TAR minggu ni. Edisi nak mengabiskan duit gaji bln lepas. Jangan rega makanan kat Pasar Ramadhan makin naek udah la yer.. aku cam biasa... masak jugak yg bes. Huhu.

Apa pun kita tggu pekeliling yer. Err..bleh bangan da kot nak beli apa kat HK nati. Eh..??? (T___T)

*bleh katakan seluruh family aku dpt bonus ni. Kami 5 beradik seme penjawat awam. Pehtu akak ipar pun penjawat awam. Lps tu mak pun dpt gak - pencen arwah ayah. Maka, bersyukur lah, walo tak mewah mana, tak berkereta mewah, tak berbanglo besar istana, takde org sponsor holiday ke oversea, tp ini pun da cukup dah. Syukur Ya Allah.

10 comments:

Teratak Hami said...

Penjawat Surirumah jugak takde bonus .. huk, huk ... nak mengampu orang penjawat awam le camni :-)

ejaMaria said...

senyum... ucap syukur dalam hati... ;p

Cik Anita said...

waaahhh!

memang best lah. camtu raya kali ni family Kak Reen bergumbira lah.. ehehe

Yan said...

Alhamdulillah... tumpang sinyum juga

eKa said...

syukran.eka dikalangan adik beradik.eka sorg jerk gomen ... ngeeee... so balik nati kena perli la...kak long byk duit, jom pau kak long...haissssshh

PUANSTOBERI said...

Teratak Hami :

Ye kak..sila ampu..sila.. hihi :>

PUANSTOBERI said...

MARIA :

Syukran.... :)

PUANSTOBERI said...

CIK ANITA :

Double gembira sbb seme kami beraya kat kg akak thn ni. Hihi :>

PUANSTOBERI said...

YAN :

Tenkiu Yan :)

PUANSTOBERI said...

EKA :

Eh. Eka kan anak tunggal?? oh.. anak sepupu eh??
Oke..sila velanja meke. Hihi