Thursday, August 25, 2011

~Pasal Deal : Manicure & Pedicure~

Ini lah jadinya kalo aku takde menda nak tulis tp nak tulis.
Sesaja tgk deal yg ada.

Kali ni, tgk ni plak cam bes.
Yg attract aku adalah word 'crack heel'.
Iyer uols. Aku da kena crack heel. Apasal tah. Dulu b4 kawen takde pun.
Skang je plak.
Hormon kot.

Oh. Aku tau. Mungkin sbb pas kawen aku kerap masak di dapur.
Hau hau hau. Bijak je alasan kan.

Maka, rasa nak terai lah.

Aiols mmg tak penah pun buat mani and pedi ni uols. Tp idak la berkarat kaki sbb aiols sagat dgn berus sabut. Hahaha.
Nak jugak terai halus muluskan jari jemari nih. Hihi.
Ok la kan rega RM30 tu kan? Tskkk..skk..sk....
kredit :here

*dari mydeal ni 2 deal ada lagi tak guna. Groupon pun 2. MAD tu cam kena leggo je. Huksss.

3 comments:

Anum said...

bestnya sis

Zana Adieyza said...

kak, try pakai product avon yg untuk crack heel tu.. zana guna product tu.. 1 untuk pakai masa mandi, 1 lagi lepas mandi.. insyaAllah elok kalau akk buat hari2..

puanstoberi said...

Anum :
Bes.bes.bes

ZANA:

Owh. Bleh eh. Oke. Nati akak terai. tenkiu dear :)