Wednesday, July 4, 2012

WW 1 : Stok

Stok.
Makan berdua tp cam makan ramai nau.
Tp ini mostly stok utk Ramadhan.

22 comments:

Salmi Khairil said...

belum lagi shopping barang untuk bln nie..

eMMe said...

dah shoping dah... aa'ah.. stok bulan Ramadhan ek... bagus2..

Zana Adieyza said...

zana x beli lagi stok utk bulan puasa.. sebab kalau beli stok bulanan pun dah penuh 1 troli, so kalau campur stok puasa kena tambah troli lak.. hihihi..

Carmello said...

Waahhh..dah siap beli stok utk ramadhan...

Sue-Rya Qistina said...

belum nyempat beli brg dapo lg. aritu pegi jejasko beli baju2 je. beli brg dapo pun skit sbb agak mahal skit kan..hehehe

::EIDA:: said...

Gigih kekda masak! Ida ni ntah masak ke beli je.. hikhikhik

Masya said...

bile masak bulan ramdhan lebih jimatkan.. wah saya nampak sos kimball spagetti.... selamat berpuasa.. apepun malam ni nisfu syaaban...

anie said...

kon eskrim pun tuk pose nnt ke sis...hehehe....

Anum said...

stok sebulan nie

Nory Zoulkefle said...

tengok entry ni, baru teringat, nory x beli barang dapur lg bulan ni...dapur dah kosong dah tu..heheh

♥ ROS ♥ said...

samlah.. kalau ros mesti penuh troli.. tgk badan aa.. kahkah :P

Siti Nursyuhada said...

aduh beli shopiing lagi nie...

Cik Anita said...

haaa..nampak megi tomyam disituu! kan? biasalah ni..Nita kadang sorang pun beli banyak camni..tapi untuk dua tiga bulan lah..hihi

Nad @ MamaZN said...

saya tak soping2 lagi pun kak, huhu!

ch@ said...

mcm2 ada dlm troli kekDa ni. baru mkn berdua, blm bertiga, berempat. mau kekDa bawa troli satu seorang dgn hubby. ngeee...

PUANSTOBERI said...

SK :
Sila soping. hihi


EMME :
Yer..nati kalo ujung minggu ni sure stok byk da abis.


ZANA :
Wah..rajinnya puan Zana masak smpai 2 troli. hihi

PUANSTOBERI said...

CARMELLO :
Bhn kering ja.. hihi


SUE :
Jusco tu mmg mahai sket barang dia.. akak salu beli kat care4. tp gmbr atas ni kat Mydin Subang Jaya. Dah ter pegi situ, trus je la beli

PUANSTOBERI said...

EIDA :
Gigih gak la walo tak buleh balik awal. Sini seme PnP kena balik kul 5pm. Maka, smpai umah laju2 masak. Tp idak la masak grand2..yg simple2 ja.. :)



MASYA :
Btul. Lagipun kita tak la rambang mata sgt kalo ke bazar ramadhan tu.

PUANSTOBERI said...

ANIE :
Aww...napak pulak beliau kon itu..hihihi

ANUM :
lebih sebulan tu Num.. Kakak Anum ni 'rajin sgt' masak. Hihihi.

PUANSTOBERI said...

NORY :
Sila beli sbb seme pun buat stok skang ni. HIhi


ROS :
Err... kena tgk badan eh.. hihi

PUANSTOBERI said...

SYUHADA :
Sila lah bersoping :))


CIK ANITA :
Ahah! megi tu utk time malas masak. Hihi

PUANSTOBERI said...

NAD :
Sila lah bersoping :)


CHA :
Tu la pasal Cha...apa je ntah diamiknya kan. Hahaha (T___T)