Tuesday, July 24, 2012

Mencari Nasi Goreng Setan??

Ha.. terkejut kan nengok tajuk.
Yer, aku lagi terkejut.
Sesambil tgk keyword (bukan kat Nuffnang, guna blogger ni punya ja), ternampak plak keyword yg cam tak masuk akal.
Nasi Goreng Setan.

Gulp. Jumpa ke nasi goreng setan dlm blog aku ni.
Wuimak...
Takut teman dengo nyer kome.

Jangan la cari menu tu untuk berbuka puasa.
Lagipun seme pun setan di ikat bulan puasa ni.
Ate' kome nak menjamu setan nasi goreng ke apa.

Tapi kalo makan nasi goreng, lepas tu membazir, ada kaitan la gak ngan setan.
Membazir itu amalan syaitan kan?

Oke. Pada yang mencari.
Aku tak penah eh buat menu nasi goreng setan.

Errr... bersahur buat nasi goreng pun bes juga ni ya.
Tp bkn utk setan la. Hahahahah (T_____T)

7 comments:

::EIDA:: said...

Bukan ida yer yang carik tu.. huhuhu

eda_ej said...

bukan eda juge ye kak ida.. hehheh..

♥ ROS ♥ said...

Hahha.. Ade jgak org serch nasi goreng setan tu.. Kkdg nk tergelak pun ade kan bila tgk ape yg diorg serch kt blog kita :p

Zana Adieyza said...

bukan zana yg cari eh... sape yg cari tu?? sila mengaku cepat!! hihihi

Masya said...

kikikiki.. gelak saya baca.. mmg selalu jugak jumpe keyword merapu mcm ni...

Bitt (double IS) said...

akekkkkekekkekeke ade gak nasi goreng setan...ahhahahaha

PUANSTOBERI said...

EIDA :
hihi.. takkan Eida kot.. Ngeee

EDA :
Harus la bukan jugak. HIhiks.


ROS :
Tu la tak masuk akal nieh...


ZANA :
Takkan Zana kot.. teheheh :D


MASYA :
Ngarut tau derang ni..peliknya cena buleh tersampai sini. Haih.


BITT :
Bulan puasa, takde nasi goreng setan. Hihihik