Thursday, July 19, 2012

Pulau Redang, Terengganu : Day 3

Last day at Redang. Bangun pepagi. Jalan2 lagi tepi pantai. Amik gmbr. Jalan dari ujung sini ke ujung sana. Dari ujung sana ke ujung sini. Fuh.. lps tu breakfast.

Ada yg buat jerung plak. Hihi
Semua pun ada amik gambau kat sini kan?
Laguna
Breakfast on d last day at  Redang
Then siap2 packing. Nak balik lah. Kena check out jam 9.30pagi. Pulang kan segala life jacket n peralatan snorkeling.



Kul 11pg, bot smpai. Selamat tinggal Redang. Will miss u. Nati kami datang lagi ya.

Smpai KT dalam kul 12.00 thari. Next entry cerita di Kuala Terengganu pulak yaw. Maka, cerita cerita di Pulau Redang sudah settle. Kut ada apa2 soklan ke apa ke, leh tanya, nati sy buat entry khas utk soklan tu :)

Cerita Redang :
1) http://pnstoberi.blogspot.com/2012/07/cuti-cuti-malaysia-pulau-redang.html
2) http://pnstoberi.blogspot.com/2012/07/pulau-redang-terengganu-day-1.html
3) http://pnstoberi.blogspot.com/2012/07/pulau-redang-terengganu-day-2.html

6 comments:

::EIDA:: said...

Saya tiada soalan.. hehehhe~~

Anum said...

syok woooooooooooo

Nory Zoulkefle said...

bestnyer....

Zana Adieyza said...

kekda, nnti buat entry ttg budget semua.. hihihi.. boleh??

teruja sungguh baca entry cuti kat redang ni.. harus cari masa utk gie situ!

PUANSTOBERI said...

EIDA :
Ye lah..orang tu dah pegi kan.. hikhikkk :P


ANUM :
Syok.syok.syok.


NORY :
Bes.bes.bes


ZANA :
Iyer..nati akak buat entry utk bajet pula ya.. :)

Masya said...

cek out hotel 9.30 pagi, bot tu kene booking ke nak amik dr jeti tu .. ke bot memang sentiasa ade.. sape² jer blh naik macam naik feri beli tiket huhuhuhuhu... kekda paham ke soalan sy ni ...