Monday, July 2, 2012

Edisi Unit Baru

Half day dah berlalu di unit baru.
So far oke saja. Nothing to worried about walo tpt baru ni lebih 'challenging'.
Ye lah. Dulu ko jaga 'aset tak alih dan alih' sahaja. Skang jaga 'aset negara' - yg berstatuskan penjawat awam kan.

Seawal jam 8pg dah report duty. Kat bos yg sama gak. Hihi. Tukar unit ja, bkn tukar bahagian.
Oh. Sblm tu, kami kat sini mmg salu je di transfer without 'naik pangkat'. Saja aku tulis sbb ada yg tetiba ucap tahniah ke aku. Wohooo.... don't jump into conclusion when u make an assumption. Ecewah. Terus cakap omputih aku.  Haha.
Kerap gak la ada pertukaran ni. Ke seluruh negara coz mmg kiterang ada branch ofis seluruh negara incl Sabah n Sarawak.

So, itu je lah dulu.
Byk menda nak kena belajar.
Kali ni adik2 unit aku seme pun pompuan.
And we're Powerpuff Girl.
Eh. Cop. Bukan. Sbb pafaf girl ada 3 orang ja.
Kami 5 org. Jadi, team sailormoon lah. Muahahaha.
Google

5 comments:

::EIDA:: said...

Kekda sailormoon kaler ape? hikhikhik

suwara entertainment said...

hahahaha..lawak sungguh kekda ni tau. sungguh bernasib baiklah sue dh beralih ke matrade. klau x, xtaulah ke mana diorg nak campak sue lg. dulu elok dok caw sgor, trs kena transfer ke HQ. sedih jugaklah kan..tp nk wt cmne, saya yg menurut perintah je la. hehehehe

Admin said...

jgn transfer ke temerloh udah huhu

Zana Adieyza said...

kekda ketua sailormoon!! hahahhaha.. terbaik!

unit baru maka mood bekerja pun baru.. eh, boleh pulak mood baru? hihihi..

Masya said...

power girl gitu.....

apepun mood haruslah happy kan....