Friday, July 27, 2012

Apa Yang Best di KWC?

KWC - Kenanga Wholesale City.

Tak penah pegi, tak penah jejak. Lalu pun penah sekali je kot. Haha. Koman giler. Duk kat KL, tapi tpt ni pun tatau celah mana. Tp bila lalu tu ari - lama dulu - rasa tau la kot kat mana.

Apa yg bes sini?
Ada sesapa penah pegi yg boleh bagi pencerahan.

Tau la tpt ni cam tpt wholesale camtu, yang mana kita kena beli berkodi-kodi, tak berkodi, mmg tak sesuai la membeli di sini.
Tapi tetiba aku dgr, katanya kalo nak carik langsir pun buleh mari sini.
Tp bila aku tgk website deme, tgk kat directory, satu kedai je pun jual langsir. Ke aku tak perasan. Banyak kedai baju je kan. 
Abang Ben pun ada citer gak kat entry ini

Igt nak pegi weekend ni, tapi kalo takde apa nak dicari, malas ah. Byk keja lain lagi nak buat. Yelah, Pak Jib bagi half month bonus kan. Dia kata utk belanja raya, tp kami nak buat belanja utk 'naik taraf'  KSU lah. Hihi. Nak beli tibi mmg tak cukup la kan, tp langsir boleh la kot consider. Tu yg nak survey kat mana nak carik langsir. Nilai 3? Kuasa. Kuasa. Kuasa. Pepanas terik gini. Tgk lah nati. Belum pegi lagi Elyza ke memana tpt nak carik langsir. Takpun beli kat Jakel sudehhh... aku plan pasang langsir kat sliding door sahaja. Utk tingkap bilik, nak guna roller blind ja. Settle. Langsir tu akak aku buat nati. Design pun dah bincang. Hihi. Senang kan. Akak tukang jahit langsir. Ada sesapa nak tempah??

Haha. Mampuih aku kena marah, tetiba dok promote plak.... tu pun dia tak menang tangan dah :P

8 comments:

::EIDA:: said...

Ida pun suruh makcik je yang buatkan.. kalau hantar tempah kat luar, memang ratusan habis... huhuhu

LindaF said...

Tp kak klu bt kat Nilai 3, satu jam siap..

Carmello said...

Saya pun tak pernah gi. pergi kenagan wholesale tu

suwara entertainment said...

rasenye pernah pegi KWC tu, tp dh lama dulu kot. klau kt nilai 3, bnyk choice, tp rajin ngan idak le. hhehe

Anum said...

x pernah pergi lagi

Zana Adieyza said...

zana x pernah gie lagi kat situ..

eh, akk kekda ambik upah jahit langsir eh? syokkkknya.. agak2 kalau zana tempah ada diskaun x? hahahaha..

anie said...

nak cari langsir sis gie kat sarah hhughes globe kat jln TAR..dgr kata murah2..cantik2..skrg tengah sale...

Masya said...

saya kalau beli langsir suke ke nagoya .. x tau lah psl ape .. sedapp jer mata ni memandang corak2nya.. yg tlg jahit mak lah hihihihi... tp skrg mesin mak rosak.. sy hantar rumah kwn adik okk jer... sbb buat simplekan..