Monday, July 30, 2012

Imbuhan Tahunan (Bonus Raya lah tu)


Pekeliling Perkhidmatan Bilangan 5/2012
Imbuhan Tahunan Dan Bayaran Khas Prestasi.
Atau nama glamer nya Bonus Raya untuk penjawat awam.
Secara detail leh tgk sini

Tapi, takyah baca pun takpe.
Tau tau kang, dah ada dlm akaun ek?
Haha.

Selamat berbelanja yer uols.
Aku pun tak buat bajet lagi utk apa.
Tp Insyaallah, boleh dijadikan duit hari raya la utk anak2 buah, anak2 kepada "anak2 buah" ai. Haha. Mau duit raya meh la jadi anak buah ai, atau pun anak2 kepada anak2 buah ai. Hihiw.

Ah. Antara sebab aku rasa cam kena minum sirap masa buat entry tghari tadi, inilah salah satu sebabnya.
Hurm.

Tak bes jaga orang!
Jaga aset alih dan tak alih jugak bes!
Sobsssss........

Tak lama lagi sebuk dengan temuduga pula.
Tp seronok juga tgk gelagat orang dlm temuduga ya.
Ha... pada ada yg apply tu mahu tahu bila uols temuduga?? meh ai bisik meh... ahahah (ai tahu, ada reader ai yg mohon tu.. hikhik. Gud luck la ye uolsss)

4 comments:

Pink Lavender said...

madam stoberi..
u jaga temuduga apa?nak risik2 nih..hahaha

ekinashikin said...

kl je ke ada vacan?
jb x de ke..ahaks...

AdiaLuze said...

Assalammualaikum & Salam Ramadhan sis ^^,

Bestnye, bestnye dapat bonus .. Bila la nak merasa camtu .. Huhhuu .. Keje 4 taun langsung tak penah merasa .. T___T

::EIDA:: said...

Time dapat bonus tu, ida nak sorok kad AtM.. HAHHAHA