Wednesday, October 24, 2012

WW : Keldai II


Ni tak berapa nak "keldai" lah.
Tapi aku dah irritate dah ni.
Boleh katakan hehari ada msg camni.
Nak jual tak? Nak jual tak?
Heh!
Hey, aku tau mmg developer 'jual' nombor aku tu, tp boleh tak ko buat keja sket.
Tgk la nombor rumah sket dah ada orang duduk ke tak (tp kalo dia tau pun, bukan dia tau tuan rumah yg duduk ye dak?)
Dulu aku tak layan, tp skang terpaksa balas.
Supaya derang tak ganggu lagi.
Smpai bila camni ni?? setahun, 2 tahun, 3 tahun atau selamanya??
Bosan!

5 comments:

Anum said...

susah gak kan

CIK PUAN TIPAH said...

mmg developer yg jual no kita. Kitaorg pun sama jugak..sblm rumah siap dah sms jika nak jual..

::EIDA:: said...

Kekda replai ape? hikhikhik....

PinkUmmi said...

pyh betul la...

cikbedahlaser said...

mana2 rumah pon mengahdapi masalah ni la sy rasa... manjang nye tny umh nk jual...

kes baru umh kami... agent tipu duit penyewa.. g umh kosong ckp umh tu utk d sewa.. by the time.. hilang camtu... x memasal kena tipu 2 3k... sian...