Wednesday, October 24, 2012

WW : Keldai 1


Masih adakah "keldai" yang percaya dgn ini semua?
Heh!


Sapa nak adiah percuma tu??
Meh ai bagi no tipon orang tu.
Shell konon... bila masa tah aku register nombor ngan Shell.
Isi minyak situ pun jarang2 skali.
Baik nau la hati Shell nak kasik ribu riban tu.

9 comments:

Anum said...

hehehe
selalu dpt mcm nie

Princess Nur said...

akak penah dapat sms mcm ni..tapi sendiri mau pkir la..takyah layan!

Zana Adieyza said...

zana dh 2 kali dpt msg dari shell tu.. padahal sekali pun x pernah isi minyak kat situ.. adoyaiiiii...

Lynn Hamzah said...

haaa...baru dapat komen...lynn pernah gak dapat sms macam tu...tapi memang x layan ler...

ekinashikin said...

mencik betul dpt msg2 camtu...

::EIDA:: said...

Baiknyer shell.. die sayang kekda tu! hihihii

PUANSTOBERI said...

ANUM :
Kan..nyampah kan..?

P.NUUR :
Tu la tu..mmg tak layan tu.tu yg terpikir, ada ke keldai yg layan.. cam mengong je nak umpan orang camni.

PUANSTOBERI said...

ZANA :
Haha... mengong kan.

LYNN :
Kan..geram sungguh rasa

PUANSTOBERI said...

EKIN :
Kan?? mmg mencik.

EIDA :
Tu la pasal... baik sungguh hatinya kan..