Thursday, October 25, 2012

Edisi Mencuba Zalora Pula

Mau cubak beli barang kat Zalora lah.
Ramai takut nak beli sbb ramai dah ada bad experience katanya.

It's okey.. mari kita try.
Aku cam minat nak beli cardigan ni.

Rega pun oke la. Ada voucher lagi kan. Buleh la try beli.

Yang ni pun oke. Tp takut labuh sgt plak kang.
Rega mahal sket.

Jadi, meh nak cuba.
Tak cuba tak tahu kan.
Permulaan ni jgn la beli trus baju Jovian Mandagie tu.
Pitam kang kalo jadi pepehal.

Mggu dpn lah order. Kita tgk lambat atau cepat sampai nya.
Hihiw.

*p/s : dpt halfday la uolss... hikhik :D

15 comments:

Anum said...

cantiknya
nak gak sis

Masya said...

wahhh halfday yer....

beli jgn x beli hihihihihi..

Nad @ MamaZN said...

Nnt update.k! Selamat hari raya!

Nory Zoulkefle said...

woww...mcm best je...hehe

::EIDA:: said...

Ida pun dapat halfday tapi hubby ada kerja pulakk.. jadi sama je baliknye... huhuhu

Selamat Hari Raya AidilAdha kekda.. =)

ch@ said...

wawawaaaa...kita teringin wallet dia. kekda cuba dulu ek. zalora cecantik jugak koleksi dia.

-ytazzi- said...

zalora best sbb pnghntaran percuma..kannn..ahahahha, eh, jus manggis xango ni pon penghantran percuma jugak :) http://ytazzizzaty.blogspot.com/2012/10/jus-manggis-xango-untuk-kesihatan.html

Lida Rahim said...

LR pernah cuba beli dari zalora. Tapi mmg dalam seminggu lebih gak la baru sampai.. ingatkan tak der stok ke apa sbb diorang x der hantar emel ke hantar apa2 ke kata dah terima pesanan kita tu

Sibbek masa tu pilih COD.. tp tao2 dia datang hantar mengejut lak tanpa notis haha

PUANSTOBERI said...

ANUM :
Jom beli..

PUANSTOBERI said...

MASYA :
Yerp..halfday.. yey!

PUANSTOBERI said...

NAD :
Da abisss kaler biru tu.. sobsss

PUANSTOBERI said...

NORY :
Nak terai dulu nih.

PUANSTOBERI said...

EIDA :
Slmt ari raya yunk :)

PUANSTOBERI said...

CHA :
Oke..nati akak terai dulu :)

PUANSTOBERI said...

LR :
Uik..jadi camtu pula yer..tanjat gegel lah dibuat nya yer. hiks