Friday, October 19, 2012

Edisi Piala Malaysia 2012

kredit : here
Tweheheee..
tetiba.

Saja. Suka Suka.

Uols sokong mana?
Ke taktau nak sokong mana?
Ke sokong je lah?
Ke tgk tanpa nak sokong?
Ke langsung tak heran lah bola bola ni.
Hihiik.

Aku rasa aku nk tgk.
Sbb cam menarik. Kelab masuk final kan.

Aku sokong mana?
Lalalaaa...

Harus la ATM. Hihiw.
Ada sebab aku sokong ATM.
Kerana darah tentera yg mengalir dlm badanku ini. Cewah.. dan dan terus patriotik.
Ya la.. arwah ayah adalah bekas tentera.

Walo aku tau, Kelantan akan menguasai permainan. Dan mungkin gak menang. 2-0, 2-1, 1-0.. kita tgk je lah esuk.

Majulah sukan untuk negara
Dan terus beratur untuk menyanyi lagu "ini lah..barisan kita..yg ikhlas berjuanggg....siap sedia berkorban.. untuk ibu pertiwi"

6 comments:

PinkUmmi said...

sokong ATM
sebab somi tentera

::EIDA:: said...

ida tak tengok.. hihihii

Anum said...

nak sokong ATM

azurazimi said...

nak sokong atm sbb arwah abah bekas atm & FIL pun bekas atm.

nak sokong kelantan jugak sebab i kan from kelantan.

kesimpulanya, dua-dua pun i sokong. tak kisah mana2 yang menang.

nik ros said...

asl kelate so of course nik sokong kelate..hehe

Masya said...

sokong ATM juga... cayalah dia org main tak tumbang langsung.. mmg semangat pejuang.. tp xde rezeki nak menang...