Friday, February 3, 2012

Samarinda : Pelangi Kasih

Pelangi Kasih.
Kredit : RotiKaya

Sapa follow?
Haha. Napak aku ni cam peminat tegar drama melayu smpai segala drama aku tgk ha. Hahaha. Ah, aku bukan tv maniac sgt. Aku lebih sker online ja. Tp kalo ada drama yg aku sker mmg la aku tgk smpai waktu iklan pun, hepp.. jgn tukar canel lain.... (O.o). Cam citer gigit2 telinga tu aku tak berapa layan. Ngantuk je rasa kalo tgk.


Tapi citer ni harus la aku follow.
Bkn kerana Beto, bkn kerana Puteri Sarah, apatah lagi Nabila (maaf, aku kurang gemari beliau, mmg beliau berlakon oke, tp ada la menda2 yg buat aku kureng sket). Juga bkn kerana Abby Abadi dan Watie yang jadi mak mak tetiba.Tapi harus la kerana mamat neh. Tskk.

Kredit : Gua

Abang Jo ku ini. *abang Jo la sgt..pangkat adik dah nih*
Tehtehteh... giler aku ni... org seme duk sker AA la BB la (BB sapa tah), tetiba aku suka Johan Asari.
Takpe la kan.. ai loike...

Citer ni takde la apa sgt. Cam citer2 biasa. Kawan sedari kecik, kawan tikam belakang, kawen ngan lelaki yg juga kawan baik derang. Udah la citer yg ari Ahad, BFF ke apa tajuk dia tu, cam lebih kuang gak. Tp tu aku tak berapa tgk pun.

Tp sbb "Omar" ni aku tgk la. Apsal la plak nama dia Omar. Lps tu plak si Beto nama Zafrul. Aku kalo Zafrul sure teringat Zafrul nih. Citer Spa Q ke apa dulu tu kan. Yg si Azizah Mahzan duk panggil "Zefrulll..."
Google
Oke lupakan si Zafrul ke Zefrul ke apa ni. Fokus nya ada lah Johan. Hahaha. Skang dia da botak balik kalo tak silap. Ada aku tgk gamba kat twitta Nabila ngan dia. Masa photoshoot majalah apa tah. *eh, kata tak sker, acena bleh ada twitter Nabila? Haha. Saja, nak kepochi la dia ngan Johan ni. Johan harus la aku follow twitter dia. Harus. Titik.

Jadi, google.. ini lah gmbr meke terbaru.
Kredit : Gua
Oh. Meke tgk wayang. Ada retu derang twit gak. Oh. Oh.
Tkpe la kan. Dulu pun masa citer Cinta Elysa, Johan kena gosip gak dgn Fasha. Tp takde apa pun. Harap nyer ini pun cuma citer2 utk menaikkan rating je la #tadahtangan.

Hahahaa. Tahpehapahapatah. Dah tua2 pun sebokkkk pasal retis.

7 comments:

ch@ said...

mesti kekda takde idea ni, tak pun dah terkelu nak jadi pengulas drama. mujurla gaya penulisan kekda ni, tajuk sepatah, tapi ceritanya ma'oi sampai dua halaman. dan mujur endingnya ingat balik semula tajuk asal. ahahhaa.

komen aku pun dah merapu kekda oiii!

Mya said...

aaaa saya plak tak suka johan tu.
cam aaa tak suker tak sukerrr..

::EIDA:: said...

Ida tengok kekadang.. sbb lewat sangat..dah tdo dah time tu... huhu.. Nak tgok tonton yg lembap cm siput tu? mencik mak!! =p

suwara entertainment said...

kekda, sue jarang tgk cite ni..sbb cam dh lewat sgt kan..lg satu, sbb berebut tibi dgn c kakak tu..asyik layan dia tgk kartun je..xde chance mommy mau tgk tibi..haissshh..

eMMe said...

mesti la layan... hahahaahahha... alaa.. Nabila nye lakonan not bad at all, suke gak setence part, Puteri Sara pun suke la gak, Beto pun okey.. suka dia sejak tgk Kashaf Imani dia berlakon dgn Sh. Amani...

Chekgu Azrine said...

tengok jugak..cuma bengan giler ngan beto dalam citer ni..tamak kot.. hahaha

Qhaifa Nur said...

sekarang drama melayu dah makin best...
layan gak citer nih...