Sunday, February 19, 2012

Perihal Potong Rambut dan Kuku

Memula igt nak potong rambut. Lps tu tingat sesuatu.
Pasal kuku mmg da tau la. Rambut agak ter kompius.
So, google

MEMOTONG kuku dan rambut dibenarkan ketika haid apabila ada keperluan untuk berbuat demikian.

Kuku dan rambut yang sudah dipotong tidak perlu dibawa sekali ketika mandi wajib.
Kredit : Metro



 Mggu depan je lah potong rambut... da terlepas plak weekend ni ha.

5 comments:

AdiaLuze said...

Assalammualaikum ..

Ai pun sebenarnya kengkadang terkonpius .. Tapi, tima kasih sebab menerangkan yee .. Muaahhh !!

ch@ said...

oh, thanks for sharing kekDa.

Carmello said...

Dulu kwn2 selalu takut2 kan,dorang kata kalau tak bawa mandi wajib kuku tu,kuku tu cari kita kat akhirat. Pndi2 je. heeee Selalu bila terpaksa potong juga,kumpul2 buang kat tanah. Huuhuu Tapi tak pernah pula ustazah ajar suruh buang kat tanah. :p

PutriesNoora said...

good info=D

PUANSTOBERI said...

ADIA :
Sbb kita time sekolah dimomokkan dgn menda2 camni kan. So, ada kekeliruan di situ.

CHA :
Oraitss :)

CARMELLO :
Akak siap bawak mandi yuuu....

NOORA :
:))