Friday, February 3, 2012

Loser

Sblm bercuti panjang ni aku ada satu soalan. Utk aku pikirkan.

Loser sgt ke orang takde anak ni?

posted from Bloggeroid

14 comments:

::EIDA:: said...

Sapa cakap loser? meh nak sekel kepala dia!

Chekgu Azrine said...

saya ada beberapa orang kawan yang takde anak..tak kelihatan loser pun.. bersabar ye kawan.. kenapa perlu di panggil loserkan.. rezki tu datang drp Allah.. harap u boleh bersabar k.. insyaAllah.. doakan yang terbaik ye..

Qaseh Suhaida said...

tak betul...

Qaseh Suhaida said...

tak betul...

AdiaLuze said...

Of coz TIDAK !!! Yg loser adalah mereka2 yang ada anak, tapi tak didik dengan ilmu agama yang cukup ..

p/s : Kalau ada yg ckp cmtu ngan u, u ckp je ... "Ada aku kisah???" ... Boleh gitu .. hehehe

yannie bunny said...

kekda, diri sndr xpnah terpikir cmtu. tp kekadang masyarakat ni pndg rendah sgt kt kita smp kita rasa loser gila, just bcoz BELUM ada anak.

sesetengah org sibuk berbangga ada anak, tp lupa, Allah pinjamkan je anak tu, anytime kalu DIA nk amek balik, boleh je.

kesimpulannya, kita ni xde la loser sgt. mereka yg sibuk mendabik dada tu yg loser. hehehe

eda_ej said...

saba ye kak ida.. anak tu kan Allah yang bagi.. sape la kite ni nak pertikaikan pemberian Allah..

abang kandung kite pon dah 15 tahun kawen masih belom dikurniakan anak.. mesti ade hikmahnye kan..



tompang tye, cam ne nak tuleh blog pkai hp?? saye bute IT.. huhuhu..

syafiqakarim said...

takde lah kak.mana ada loser.rezeki ni kerja tuhan.kite kena usaha untuk menjaya kan.kata orang,abaikan.

Sue-Rya AQ said...

sape yg ckp mcm tu? anak, jodoh, rezeki, ajal, maut..semua tu di tangan Tuhan..kenapa msh ade insan yg berani menentang takdir..

kekda, sabar ye..biarkn ape yg org nk kata..pekak kan telinga, butakan mata..lame2 mulut2 puaka itu akan tertutup dgn sendirinya..dulu mase saya men'J', ramai dok mengata saya..tp saya lantakkan je..biaq p la ape org nk ckp..ko x rase ape yg aku hadapi kan..so, skang bila dh bahagia (alhamdulillah..), dh ade kerjaya, dh ade biz sendiri, baru semua org terbukak mata..baru nk tersedar..hissshhh..sabar je la..

kekda, pls b strong k! sue doakan kebahagiaan utk akak wpun kita x pernah rapat.. :)

Lulu Caldina said...

loser apa pula ni kak..
itu semua kan rezeki.. bagi yg belum ada, belum ada rezekilah kan.. siapalah kita ni nak mempersoalkan.. kawan blogger mmg ramai gak yang dah bertahun kahwin, tapi belum ada rezeki.. apa, pun semoga niat untuk dapat zuriat sendiri termkabul juga.. amin

myfara FLK said...

sy bangkang sekeras kerasnye yang arif...besok bile kite beranak x benti benti jgn nak bising suruh stop plak..

Mya said...

loser ke?
happy je kan???

Zana Adieyza said...

tak setuju! yg belum ada anak bukan loser!

Allah dah tentukan yg terbaik utk kita..

cikbedahlaser said...

we r the championnnnnn..we r the champion..no time for loser... coz we r the champion... of the jannah..
jika kite terus sabar.. insyaallah...
lama ketua kumpulan x emo nih..
lek ar..

hehehehehehehhe

(mcm org xde perasaan lak tetibe rasa.. hahahah)