Wednesday, February 15, 2012

Memang Tak Jumpa

Wohooo.... mmg tarak jumpa la itu dokumen.
Tatau mana mau carik juga....
sudah selak sana selak sini. Kain juga hampir2 terselak.
Jumpa juga tiada.
Apa macam mau bikin.


Sehingga ke jam ini bos (dibaca : TKP) masih blum mintak lagi.
Sok sok kompem dia nak neh. Acena ni? Acena?


Tkpe. Lupakan kejap. Tenangkan fikiran.
Oh. Napaknya reni semua duk serbu AA yer.
Ai je tak.  Tiket Krabi sure murah tu. Tp lantak la. Dah beli pun kan. Toksah duk pikiaq sgt.
Eh. Tp mmg da tatau nak kemana lagi dah. 
Plan dah penuh smpai bulan doblas. Eceh. Poyo je kan. Hoh.

So, tggu utk thn dpn. Kita g yg jauh sket. Melben ke, Golkos ke. Hahah. Berangan la...

Eh, uols tgk tak Atas Nama Cinta??
Imej : Google
Aku tgk gak la sesket. Cam bes plak derang time kekecik neh. Tp bila besar tatau la. Sbb seme pelakon tu aku tak berapa nak minat. Tp kalo da start followwwwww......


6 comments:

::EIDA:: said...

Ida tak tengok citer ni pun.. Sebab pk, bila diaorng dah besar nnti, pelakun takbest! hihihi...

Ida takleh masuk AA dari tadi..Bukan nk beli pun , saje nk sesakkan lagi AA tu.. hihihiih

eKa said...

weeewit...golkos n melben.nanti jgn lupa belikan FM yer... kawan eka beli golkos rege 119 camtu je..murahan nya.sgt la jeles.ehhh.apekes nak jeles segala

yannie bunny said...

x kusyuk la tgk crita ni. boring. jeling sket2 je dgr suara. sambil berBW. hehe

mikamusz said...

Adei, x pernah sempat kalau nak follow citer kul 7 ni.. Sob,.sob.. Sampai umah kul 7, mandi solat siapkan makan malam, abis cegitu je.... Kena jenguk kat i ternetlah gamaknya...

jumie said...

Arini TKP onleave.. tp die dah call pagi2 td suh remind akak.. cari balik doc tue.. cari jgn xcari.. xpun iklankan kat mana2 "MENCARI BENDA YG HILANG".. huaahauaa..

Sue-Rya AQ said...

huhuhu..x tgk pun cite ni, c kakak asyik layan dvd kartun je manjang..aduyai..mesti tonton ni! pelakon pun best2 tu..