Thursday, February 2, 2012

Pengisian Di Hari Wilayah

Aktiviti saya di Hari Wilayah smlm.
Setelah xtvt nak berjumba jimba bersama rakan2 tak jadi.

Tengahari lunch di kedai berhampiran Istana Budaya.
Mula igt nak ke blkg istana (Bellamy), tp risau tak bukak.
Atau pun sbb da lebih kul 2pm. Takut lauk abis.
Maka pegi yg dkt ja. Kedai pun aku salu je pegi.
Sedap. Kuah cicah tu pedas dan sedap.

Seterusnya harus la beli cendol sbb da dkt.
Kat Titiwangsa tu.
Igt takde. Rupanya da pindah ke ujung belah sana plak.
Nak amik cendol jagung, tp abis plak jagung. Ceh!

Lepas tu lepak la kat tepi tasik.
Makan cendol smbil ditemani angin sepoi sepoi bahasa.

Jadi itu je lah pengisian hari Wilayah saya.

Sekian.

5 comments:

misskirokuza said...

wahhh kuar jugak :)) mengisi hr wilayah kekda hihihihi

Cik Anita said...

akak memang sangat padat dengan aktiviti Nita tengok. Langsung takkan membiarkan cuti tanpa ada apa-apa cerita. hehe. Tak rasa penat eh kak? Maybe Nita ni cepat penat, so kalau cuti asyik duk rumah je..:)

anitadiana said...

wah seronoknya jejalan sambil makan-makan..kak ita keja...kat selagor...duk aje k.l..he..he

ekinashikin said...

tetiba rasa nk mkn cendol jagung..hihihii

yannie bunny said...

kekda, yummy nya! smlm kn sy tepaksa gak gi kl sbb nk anta dokumen kt umah mak. tp dh lewat la. kalu tau kekda nk p mkn ikan bakar ni, mst pegi awal sket, blh la join. adehhh terliur! ;p