Tuesday, February 21, 2012

Perihal Liyana : Vanila Coklat

Sakit hati dgn Liyana dalam Vanilla Coklat???

Geram kan rasa bila dia da dapat memporak perandakan rumahtangga Zara n Amir.

Jadi, kalo kita rasa geram, mmg la lakonan Nabila Dally ni  berjaya. Dulu masa citer Qalesya pun aku da geram2 da budak ni. Huhu. Masa tu dia jadi apa tah, tak igt.
Tp gedik2 camtu gak la. Marahkan Qalesya tu ha.

Tp not bad gak la dia berlakon kalo gedik, buat org geram ni. Dlm Vanilla Coklat ngan Qalesya (2) mmg dkt2 nak sama dia nyer watak.
Rupanya dia penah masuk Pilih Kasih juga yer. Tak tau pun. Yelah, tk tgk pun. Huhu.

Oke, ni biodata dia. Kredit : 
http://buzzera.blogspot.com/2012/01/biodata-profil-bella-dally-nabila-dally.html

Biodata Profil Bella Dally

NAMA SEBENAR: Nabilah Ali Dally
NAMA KOMERSIAL: Bella Dally
TARIKH LAHIR: 27 September 1991
KELUARGA: Anak bongsu daripada dua beradik
DARAH CAMPURAN: Ayah (Melayu-Pakistan) dan ibu (Pan Asian-Filipina)
ASAL: Kota Kinabalu, Sabah
PENDIDIKAN: SPM
KERJAYA: Pelakon dan model
PENCAPAIAN: Finalis Pilih Kasih musim pertama, 2009 (menduduki tempat keempat)
DRAMA: Qalisha 2, 6 Progresif, Serapah Darah Bulan Madu, Inspirasi Varsiti, Sehelai Rambut Dibelah Tujuh, Jangan Bunuh Matahariku dan Vanila Coklat
FILEM: Seru dan Gila-Gila Remaja 2 (baru selesai penggambaran)

*aku rasa misti Zara n Amir berbaik bila dapat tau Zara pregnant. Heheheeewww.

6 comments:

PutriesNoora said...

geram gak!!!tapikan kekda citer vanila coklat memang la sgt romantiknya kan...aduhaiiii...hehehe

::EIDA:: said...

Id atak tengok semalam... Ala!! Takpe takpe, tonton ada.. hihi.. Ida tengok Ariana Mikhail semalam.. =)

Masya said...

memang geram jer.. tgk cerita ni.. lagi² tgk dia berlakon menjad btl hihihi... xtau pulak dia pernah masuk pilih kasih, kt pun x tgk hihihihihi....

AdiaLuze said...

Assalammualaikum ..

Malam tadi layan tak layan je citer ni sebab nyampah tahap gaban ngan si Liyana ni. Tapi, kawan ai kata, kawan dia yang keje kat TV3 dok kabo yg nanti si Amir ngan Zara ni lari sbb parents diaorg takmo berbaik2 .. Hmm ..

Apapun, tak sabo nak tgk minggu depan sbb si Liyana kena tengking ngan Amir kaw2 punyeee .. Ahaksss

Zana Adieyza said...

geram jer tgk budak ni dlm cerita tu.. mmg curlasssss, menjadi betul lakonan dia..

Iskandar Syahril Ibrahim Sukri said...

Jangkaan yang sama... 80% Zara mengandung...