Wednesday, November 23, 2011

Saya dan Satin Shawl Siri Kedua

Twehehehew..

Sapa mau tgk gmbau ku bertudung shawl satin iteww??
Ha...meh tgk meh....

Tp gambo muka beso pinggan tu takdek la yer. Tu xlusif kat FB ja.. mimpi ngeri kang korang kalo tgk gambo tu. So, tgk gambo me wif my dear adik2 ni yer.

Ni diner Malam Mesra Media - meraikan media2 yg byk bantu promo tpt kiterang ni. Contoh cam kengkadang berkumandang sore cik Siti kita "berseri budaya warisan kita...bertatah harmoni alam bangsanya" Itu la opis ai nyer lagu tema yer.

Sbb dgn media, maka tema kami adalah - Tradisional Glamour. Maka harus seme kena lip lap, bling bling, silau silau, color block, kpop - oke merepek dah.

Aku jadi petugas sambutan (protokol), yg tgh tu
kena 'paksarela' dtg and d pinky one - koir.

Me & Habsah - petugas sambutan gak.
Blkg tu tah cemana tetiba ada. Twehehe.

Napak gelang yg cam nak masuk Sunway Lagoon tu,
ada nombor ye - 160. Tp takde luck langsung.
170 naik, 190 naik, 160 je takdak Ong Kim Swee. Hihi.
Aku mmg takde la luck2 nombor2 bertuah ni.

Itu saja. Rasa-rasa bleh dah ni buat tutorial pakai shawl satin tu kan??? Miahahahhhaa........hahahahaaaaa *adeh..sakit perot nak tahan ketawa, idak la wey....mustahil!*

17 comments:

pnsusu said...

kira kemas la tu kekda,,,,
su su pernah pakai,,,serabuttt moka2

Teratak Hami said...

PnStoberi,
Silau akak tengok. Akak tak reti pakai shawl, kang ada yang kepala tak boleh toleh

eKa said...

ala nak muka beso pinggan tu...nak jugak nak juga.sambil hentak2 kaki :)ngeeeeeee... btw suweet je kekda pakai shawl ni

eyza said...

eyza tak pernah lagi pakai satin shawl..pasni leh cuba la..cuba kekda buat tutorial...mesti ramai yg nak cuba...

Azi said...

petugas sambutan kena pakai tudung belit belitkah?

PUANSTOBERI said...

SU :
Sbb ada tudung awning kat dalamnya. bleh la dia jadi camtu. kalo tak keromot2 juga. hihi

PUANSTOBERI said...

TH :

Mmg kena silau. baru kena ngan tema. hau hau hau..

PUANSTOBERI said...

EYZA :

Haha... takyah la kot menambahkan bilangan tutorial dah melambak kat utube tu. miahaha.
Lain rupanya kang kalo si kertu yg buat tutorial. miahahahah

PUANSTOBERI said...

AZI :

Nopp..mlm tu kami seme gaya bebas ja. so, nak "in" ngan tema, itu je lah gaya glamor yg dpt di up kan. hau hau hau :D

Sue-Rya AQ said...

hehehe..now i know who u r.. ^_^

Zana Adieyza said...

comeinya!!! zana x pernah pakai pun.. sbb takutnmpk booooolat.. hahahaha..

sila buat tutorial!! zana nak tgk!!

BENA said...

kelassssssss akak . hee ;) bena takut nak pakai yg satin . kilattt sangat . heee ;)

PUANSTOBERI said...

SUE :

Lorrr...kok nya baru ketahuan.. mikir2 sudah ketahuan.
muahahahhaha... :D

PUANSTOBERI said...

ZANA :

Haaahaaa..tak sanggup den...idok la teman weh nak bertuto tuto.. gamat sehhh.. :D

PUANSTOBERI said...

BENA :

Kilat kilat la bes..baru glam.. miahaha...
Pakai gi opis buleh la Bena, mengkalo gi jalan2 mau nyer bersinar2 mata org kang. hahahahah

Cik Anita said...

baju akak tu cantik lah..sesuai dengan shawl tu.. berkenan pulak Nita nengoknya.

PUANSTOBERI said...

CIK ANITA :
Haha. Baju tu sblm akak kawen lagi da ada. Baju je muat..kain dia da tak muat dah. hahahahah.