Thursday, November 24, 2011

Jumpa Pun Selipar



Refer entry selipar tat sing.

At last dpt juga.

Tp bkn dkt kedai guan spti yg dicadangkan oleh incik nizamsani tu. Hihihi.

Entah mana my dear jumpa.

Kedai jln imbi katanya.

Jumpa masa dia g pos adiah.

Tp bkn Tat Sing ler. Osaki lak.

Osaki pun osaki lah. Tweheheww..

*pasal slipar pun msk blog kan? Choiii..

14 comments:

pnsusu said...

selipar ni boratt tp sedap pakai

eKa said...

wah glemer selipar masuk sini...1 dunia tgk u

BENA said...

selipar ni tak licinnnnn . suke !

ch@ said...

huih, kita tak suka slipar ni, berat. suka yg mcm biji2 getah tu. mcm di massage kakinya.

anitadiana said...

akhirnya reen dapat juga slipar idaman...he..he..cuma nama berbeza...he..he..

Qhaifa Nur said...

dah tak pakai selipar ni....
tapi kalau bawa selipar ni kan pergi masjid, sure tak kena curi..

eda_ej said...

akhirnye.. jumpe juge.. =D

Cik Anita said...

selipar ni kalau buat main baling tong. memang sedap kena badan! hihi

PUANSTOBERI said...

SU :
Kan..bes je wat slipa jamban. kui kui kui

PUANSTOBERI said...

BENA :

Kan..bes buat slipar jamban ni

PUANSTOBERI said...

CHA :
Hihi. Akak buat slipar bilik air ni. tu nak yg berat. kalo ringan tu bawak jalan sedap

PUANSTOBERI said...

QN :

Tak tentu juga QN. Slipaer ni lagi senang org amik, sarung..jalan... hahahah

PUANSTOBERI said...

EDA :

Kui kui..tayah gi parit buntar dah. kui kui kui

PUANSTOBERI said...

CIKANITA :

berbirat birat dibuatnya. huhu