Monday, November 21, 2011

Misi Mencari Selipar Tat Sing

Muahahaa.
Ada yg tatau ke apakah menda Tat Sing itu?
Oh. Sesapa duk hostel pasti tau lah.

Lps tu sbb ramai yg pakai selipar ni, mesti kena tulis nama supaya tak ilang. Hihi.

Dia yg mcm ni.
kredit : google
Bes oh selipar ni sbb dia cam berat.

Aku nak carik sbb selipar bilik air aku dah putus.
Lps tu tatau nak carik kat mana kalo kat KL ni.
Kat mana eh ada?
Cokit ada kut. Tp tang mana lak ada kedai selipar.
Alahai....

21 comments:

nizamsani said...

kat kedai guan simpang tiga bagan datoh ada kot.

ejaMaria said...

hehehe... kau pun cari gak selipar ni... selipar pakai kat rumah yg ada skrg ni kejap sangat nipis tapak dia... nak cari yg ni gak tahan lama... ;p

Nana said...

slipar ni kan kak buat main baling selipr sedap ni haha tp masa kecik2 slipar ni dilarang utk wat baling pakai slipar jepun getah tu je xsakit

||aLeaSaRa|| said...

hehehehe owh kite tak tau nama penuh selipar ni just pggl selipar jepun ngeee ^^

yelah selipar ni mmg best sebab berat...

myfara FLK said...

setuju dgn nana,selipar ni dilarang digunakan masa main baling selipar...klu kena mau berbirat seminggu badan nie..

Anum said...

hehehhe
lama x tgk seliper cm nie

eda_ej said...

saye sokong nizamsani.. kedai guan simpang tige tu kompom ade.. hehhehe..

eKa said...

ehhehe.penah ada selipar ini...ehehe

Zana Adieyza said...

rasanya kat mydin banyak gak jual.. tp dulu la zana nmpk, skrg mcm x perasan lak...

anitadiana said...

seliper ne bagus..tak senang nak jatuh...kalu masuk bilik air tak licin...

Cik Anita said...

Tapi Nita tak suka selipar ni, sebab macam berat sangat.. Pastu tapak dia licin, tak boleh bawak lari. Kang mesti tercabut2.. hihi

PUANSTOBERI said...

NIZAMSANI :
HUmangaii...kena outstation la napak gayanyer gitu. Tweheheheh

PUANSTOBERI said...

MARIA :
Kan?? ni tahan lama sket kan. Sbb tu mcm bes

PUANSTOBERI said...

NANA :

Hihi. Tp kalo susun masa main tu dia leh berdiri, susah nak jatuh kan. Hihihi

PUANSTOBERI said...

ALEASARA :

Hihi. NI la selipar tat bin sing. Twehehehehe.

PUANSTOBERI said...

MYFARA :
Haha. Lps tu serik takmo main dah. :D

PUANSTOBERI said...

ANUM :

Kan?? Lps tu da tatau mana nak carik.

PUANSTOBERI said...

EKA :

Glamer incik Tat ni, sapa yg tak penah ada dia ni. Hihihi

PUANSTOBERI said...

ZANA :

Mydin pun lama da akak tak jejak. huhu :D

PUANSTOBERI said...

ANITADIANA :

Kan kak?? Tegap je dia situ, berat plak tu. Sedap pakai.

PUANSTOBERI said...

CIKANITA :
Hihi. Tercabut ker?? Tkpe..leh pakai sliper Fipper.. kompem tak cabot. Huhu :D