Tuesday, November 8, 2011

Nak ke Taknak : Hepi Tuesday!

Selamat hari Selasa.
Jangan la ter ingat ari ni ari Isnin. Terlepas lak kang si Cinta Elysa ku iteww. Hihi.
Tak sabau oh nak tggu malam ni punya.
Giler addict la plak ngan drama nih. Heh!

Owh. Org tak berapa ramai kat opis.
Tp unit aku sorang je yg coti. Kelantam kan. Biasa ler. Bagi kan jer cuti.

Skang tgh merehatkan minda jap.
Ada sesuatu yg menarik la plak.
Nak beli taknak, nak beli taknak.
My dear da warning, takde kemana2 sehingga masuk umah baru.
Tp rega lumayan nih. Macam tak bleh dilepaskan.
Kira tolak campur darab bahagi mmg ekonomi nih.

Nak taknak, nak taknak, nak taknak. Eh. Eh. Geram lah.

Aiyoh. Susah la ini macam kan. Heh!

2 comments:

Zana Adieyza said...

nak jer la kalau harga dah murah.. hihihi.. kalau budget mmg ngam, rasanya x salah kot.. tp apapun, kena bincang habis dgn big boss akk tu la.. hihihi..

PUANSTOBERI said...

ZAnA :

Da tau kan keputusannya. Haha. Gilos haku ne.. tau2 je dah beli seketoi. Eh 2 ketoi tiket. Haha