Friday, November 25, 2011

Cuti 3 Hari

Cuti 3 ari minggu ni. Sabtu-Ahad-Isnin.
Harus la seme dah ada plan kan?
Memenuhkan hway, berdedai dedai balik kampung, gi kenduri kawen.
Oh. Sblm tu
Imej : Google
Moga tahun baru ini akan lebih baik dari tahun tahun sebelumnya *yupp..mmg cliche bunyinya tu*

Me, masef mmg takde planning kemana-mana.
Eh. Macam tipu je.
Oh. Esuk ikut rombongan bertunang adik mydear. Tu yg aku sebok2 beli bunga pinang tu smlm. Malam kang baru nak godek2 buat sirih junjung nya. Sbb tak bawak tepak, mak aku kata taruk la sedikit pinang, kapur n gambir kat sirih junjung tu sebagai simboliknya. Maka plingggg... *bayangkan terus ada mentol yg bersinar2 kat kepala* - dapat idea nak beli bunga pinang tu sbb aku mmg tau kat mana ada jual dan salu je napak. Tweheheheh.

Lps tu rasa cam nak makan cik Crab plak.
Imej : google.
Haha. Bukan yg tu. Yg tu spongebob squarepants punya.
Aku mahu yg ini.
kredit : here
Yallah hai... sodappp nya cik Crabbb... 
Cadangnya mau nerai ke Jeram plak. Salu duk Bagan Lalang je kan. Lagipun sng skang nak gi sana. Ada LATAR. Twehehehe
Oke. Ni baru plan.

Juga plan mau tgk kucing ni *seme org duk sebuk Twilight aku sebuk nak tgk katon. Naissss*

Imej : google

Sesambil tu igt nak ke MidValley.
Ada Perfect Lifestyle 2011 - maklumat lanjut klik sini - http://www.perfectlifestyle.com.my/
Bes ni. Carik2 idea utk mansion ku yg tah bila tah nak masuknya. Gaji da potong 2 bln dah ni - MOF bayar ke developer pun dah 80%. Oke. Malas nak pikir. Janji aku tau umah tu mmg dah siap.

kredit : here

So, itu je lah. Happy holiday, happy weekend and Selamat Menyambut Tahun Baru kawan-kawan.

*sebenarnya aku takde idea nak buat entry pagi ni, tup2 skali terpikir, nahh....amekaw...siap ngan gambau seme. Haha.

10 comments:

::EIDA:: said...

Selamat Tahun BAru Kekda!

AiTotYati said...

Ai pun nk tgk kartun!!!
twilight tak layan. hehehhe

Anum said...

hehehhe
besnya cik ketam tue

eimma's said...

kalau jeram i likeeeeee.....

Qhaifa Nur said...

selamat tahun baru 1433H...
sedapnya..

Zana Adieyza said...

fullnya aktiviti akk.. zana x plan lagi nak ke mana..

selamat tahun baru kekda..

anitadiana said...

selamat tahun baru reen..bezy lah reen minggu ne....ketap tu sedap tu reen..

C.I.N.T.A said...

selamat tahun baru kekda.. kalau dtg midvalley time waktu kerja bgtau.. leh kita beramas mesra...

AdiaLuze said...

Ye, ye .. Selamat, selamat .. Ucapan SELAMAT untuk semuanya .. Esok ai balik kg nek bas .. JOM !! ^v^

wak gelas said...

wak pon sukak makan crab pedas begituuu... eee wak dh datang ni nk komen komennnn..........