Tuesday, October 26, 2010

~Pasal Papa John's Lagi~

Haha. Jgn meluat. Jgn meluat. Again. Papa John's.

Igt link ini - Juri contest. Kan dah janji dgn adik2 juri neh nak blanja derang. So, waktu lunch tadi pegi la ke BTS. Mmg dokek yo dgn upis den, kurang 10 minit leh smpai. Tp waktu balik, jadi jauh lah sbb dgn jem la hapa la.

Ok la, kali ni takde citer citer lah. Sbb sama jer kan. Jadi kita tgk gambau je lah yer.

Kami ber5. My dear takdok. Dia taknak pegi.


Pegi ber5, tp amik set utk 6 org. Faizullah kata dia lapa. So, dia lah yg perabiskan 2 gelas air coke tu. Hoho.

Add on jugak mushroom soup yg setap ini. Aku plg sker mushroom soup kalo dtg sini. Sbb bes. Mushroom byk dan tak masin. Tp kalo dah sejuk, pasti rasa geli geman masuk tekak. Ayam tu aku rasa bes lagi spicy ciken wing kat pizza hut. Itu tidak dinafikan. Tp yg lelain mmg aku lebih sker Papa John's ini.


Lepas makan. Wah..licin pinggan memasing.

Eh. Ini aksi apa? Aksi mahu mengecilkan muka yg bulat. Padahal...ko cover muka, napak lengan besau buluh betong tu. Seb bek gambau ini tecit. Ngeh ngeh ngeh he he he.

2 comments:

axelida said...

terima kasih juga kepada juri2 jemputan kerana memilih saya... ngeh ngeh ngehhhh...

psstt : awat tak cakap ada mkn2.. leh join amek adiah sekali.. ngeeeeeee

PUANSTOBERI said...

Psstt.. ini waktu lunch hour sejam jer.. pikir msti tak smpat awak nak kejar ke BTS tu. jauh tu dari opis awak tu.
Owh..kalo ari Jumaat ni amacam?
Esuk la... ok..nati sy SMS eh :)