Friday, October 15, 2010

~Pasal Bz Bizi an~

Jap..jap...nak menyelit gak nih.
Kang takde entry plak kang. Hoho.

Ari ni pepagi je dh memacam menda nak kena attend. Tatau mana 1 nak pegi.
Sudahnya aku kat sini..buat entry. Haha. Tp tak sempat lagi nak jengah2 blog kawan2.

Patut aku kena bertugas sambutan sempena Titian Budaya tu.
Lps tu ada bacaan Yasin lagi..cam biasa la pagi Jumaat mmg bhgn aku buat bacaan Yasin.
Dan ada jugak program pementoran.
Dah tatau nak pegi mana sbb sumanya pada masa yg sama.

So, harus la kena pegi taklimat pementoran. Sbb itu dikira sbg kursus. Kursus kan wajib hadir.

Lps tu ptg lak kena pi BSAS. Ada mesyuarat Aset- JKPAK 4/2010.

Lps tu kena pikir gak utk buat 46 soklan lagi. 22hb ni due. Aku baru draf 2,3 soklan je. Soklan objektif plak tu. Soklan apa yg aku kena buat ni?? SULIT. Hohohoooo..

Pergh..giler bz lah..bila la aku nak balut adiah.. taruk alamat... dan uruskan pos nyer.. Adehhh... tensen..tensen..

Oklah..chow dulu lah.. jumpa jap jap lagi.. bubaiii....

8 comments:

Hezesuze said...

amboiii uols bizi bebenor uols nie kna...bila nk jumpa nie?? tak sabo nk comolot nie hahahahaha

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

wow bznya...nak saya tolong???

PUANSTOBERI said...

Hezesuze :
Entah la..tetiba je bz bizian plak.. aiyarkkk...!

Ha..bila nak jumpa.. ai'ol emel ke u'ols..tp lain lak coraknya. ada waitlist. amenda tu..dpt tak emel ai'ols??

Izan :
Huhu...meh la..tulung.. meh.. hihikks

LyNn HaMzAh said...

kesiannya dia...buat kerja elok2 yer...

E K A said...

isk isk isk bz nya kakak aku sorang ni...akak amik PTK ke.kalu ye.gud luck taw

PUANSTOBERI said...

Lynn :
Dia kalo dah dtg bz tu..mmg bz jelah.

EKA :
Akak blum amik lagi yg baru nih. tup2 dah kena hapuskan dah. Haha.
Err..akak bukan amik PTK. TP buat soklannya.. ngeheheh

Tihara said...

salam singgah sini

PUANSTOBERI said...

Tihara :
Tima kaseh sudi singgah sini :))