Thursday, October 14, 2010

~Pasal Feng Shui dan Seksual~

Ari ni ngantuk2 ngadap keja ni aku saja search pasal 'kesuburan' ni kan. So, ter pegi ke web Majalah Pa&Ma ni. Tertancap pada topik yg mcm bes iaitu "Feng Shui dan Seksual".

So, aku paste sket kat sini utk info kita bersama. Dan aku mula rasa nak search pasal Feng Shui ni seskit. As long masih tidak menyalahi ajaran Islam, aku rasa ok je kan. Mana tau kut cara ini berkesan pula dalam usaha kami utk menimang cahaya mata ni kan. 

Owh..kalo nak tau apa elemen feng shui apa-boleh klik sini- FENG SHUI. Aku pun tatau betul ke tak sbb aku pun masih nak carik2 info pasal ni lagi. (mine was wood- hard wood.. hoho)

So, mari baca. Sumber di ambil dari web Majalah Pa & Ma. Panjang sket lah ni.

Untuk pengetahuan, setiap tahun kelahiran mempunyai elemen Feng Shui yang berbeza. Jika anda dan pasangan tahu apa elemen masing-masing, mudahlah untuk anda berdua menerapkannya dalam setiap hubungan seksual yang dilakukan.

Unsur logam
Sekiranya anda berada di bawah pengaruh logam, anda dikatakan memiliki kekuatan tenaga erotik yang tinggi. Anda juga sesuai untuk bertindak sebagai peneraju hubungan seksual yang dilakukan. Oleh itu, posisi yang paling selesa untuk anda ialah berada di atas agar anda dapat menakluki si dia. Rasa ghairah anda juga mudah melonjak setiap kali dia memerhatikan anda.

Rangsangan Feng Shui:
Untuk mencipta tenaga fizik yang tinggi, anda perlulah meletakkan satu mangkuk kaca berwarna gelap (biru) di sebelah timur bilik tidur. Isikan mangkuk itu dengan air dan taburkan serbuk berkilau ke dalamnya. Kombinasi ini akan membolehkan anda mempunyai banyak tenaga untuk mencuba pelbagai posisi seksual tanpa rasa penat.

Lampu berbentuk seperti mulut gunung dengan mentol bulat di tengah-tengahnya jika diletakkan di selatan sudut bilik akan menyeimbangkan kadar adrenalina yang mengalir di dalam badan anda dan pasangan. Ini bermakna, ketika itu bukan hanya anda yang bersemangat bahkan pasangan juga. --- ok, sila carik benda kelip2 tu..apa ke namanya. Prada ke apa ke tah.

Unsur Kayu
Individu yang berada di dalam naungan unsur kayu ini merupakan individu yang dianggap sempurna terutamanya di tempat tidur. Mereka ini juga dikatakan gemar melakukan eksperimen. Oleh itu, mereka akan sentiasa bekerja keras untuk mengembangkan pelbagai teknik agar hubungan kelamin yang dilakukan jadi lebih sempurna.

Kebiasaannya pasangan daripada unsur kayu akan menuntut pasangannya menjaga tubuh agar sentiasa ideal dan sempurna. Mereka secara suka rela akan mengikut keinginan pasangan mencuba pelbagai posisi yang ditawarkan. Untuk membakar rasa ghairah itu, unsur kayu memerlukan masa yang agak lama. Namun begitu, individu di bawah unsur kayu ini mudah mencapai orgasma.

Rangsangan Feng Shui:
Orang yang mempunyai unsur kayu menggemari gaya bercinta secara sentimental. Oleh itu, jalan penyelesaian secara Feng Shuinya ialah anda perlu menempatkan mangkuk yang diperbuat daripada kayu berwarna hitam ataupun mangkuk daripada kaca berwarna ungu di sudut barat bilik tidur. Mangkuk ini dikatakan berfungsi untuk merangsang rasa ghairah anda. Untuk mendapatkan multi orgasma, letakkan lima batang lilin merah di tempat yang diperbuatkan daripada kaca di sudut selatan bilik. Susunan seperti ini akan membantu anda mencapai klimaks  berkali-kali. -- ok, pas ni mari kita carik lilin merah dan mangkuk ungu. Hoho

Unsur Air
Anda adalah seorang yang sangat romantis. Setiap percintaan seakan peristiwa penting yang anda ingin kecapi hingga ke akhir hayat. Orang air tidak suka tergopoh-gapah dalam bercinta. Bagi mereka rangsangan harus melalui satu proses yang panjang. Mereka berpendapat kenikmatan hubungan seks bergantung kepada proses hubungan itu sendiri.

Rangsangan Feng Shui:
Untuk meningkatkan ghairah seks, nyalakan tiga batang lilin biru di depan kaca pada bahagian utara sudut bilik anda. Kemudian, hamparkan kain dengan sulaman emas di atas tilam. Dipercayai kononnya pantulan helaian benang emas akan memperkayakan fantasi seksual anda. ---- owh..kena lapik ngan songket la ni. huhu

Unsur api
Anda yang berada di bawah naungan unsur api adalah merupakan seorang yang berani dan sering bertindak spontan. Fantasi seksual orang api ini kadang-kala sangat liar. Tidak wujud perkataan tidak mungkin dalam kamus hidup mereka ini. Kesimpulannya, orang api ini memang luar biasa.

Rangsangan Feng Shui:
Bagi mereka ini, ghairah seksual boleh dibangkitkan dengan hanya melihat gambar-gambar sensasi. Cara termudah adalah dengan memasang cermin besar di lelangit bilik tidur agar anda dapat memandang gaya anda berdua di bilik tidur. Dalam masa yang sama pantulan cermin akan meningkatkan lagi tenaga seksual anda. ----- humang aih..tak sanggup aku nak tgk balik kat cermin.. Dlm Islam pun dah ada garis2 yg kita kena ikuti waktu hubungan seksual ni kan.

Unsur tanah

Orang berunsurkan tanah ini adalah orang yang sangat sensual. Untuk membangkitkan rasa ghairah, mereka memerlukan tenaga yang banyak dan masa yang cukup lama. Sentuhan tubuh, pendekatan secara emosional sangat penting bagi mereka untuk mencapai orgasma. Itulah sebabnya mereka yang   berunsurkan tanah ini sangat sukakan sentuhan lembut. Suasana bilik yang nyaman, ditambah dengan kehadiran kain-kain lembut dan indah seperti sutera akan meningkatkan tenaganya.

Rangsangan Feng Shui:
Letakkan gelas kaca yang diisi dengan batu-batu indah atau kristal di sudut selatan bilik tidur anda. Gunanya adalah untuk mengungkap sifat sensual anda. Untuk meningkatkan sensitiviti, letakkan bantal bersarung sutera dengan warna-warna garang seperti merah dan ungu di tempat tidur ataupun di lantai. Semua ini akan meningkatkan tenaga seksual anda. Biarpun lambat tapi hasilnya pasti memuaskan.--- lps ni mari beli batu kristal dan sarung bantal sutera. hihihikk..

5 comments:

Hezesuze said...

owh baru tau weols kategori Api ler uols...huhu ganaz tu...ahaksss

PUANSTOBERI said...

Hik hik..
Bhya tu api..ai'ols tak leh dkt ngan u'ols nih..nati ai'ols terbakarr.. takutttt... hohoho

zahidah dihaz said...

kalau mother earth apa kak? tanah ke?

PUANSTOBERI said...

zahidah :

mother earth tu sama dgn bumi.. ha.. tanah la tu kan.. sensual ni org nya nih. hik hikss

cikbedahlaser said...

wow.... mine api... suami air..
klu air..letak lilin depan cermin...
ok la tu...letak cermin kt siling..pastu letak lilin..pastu lilin menitik ke bawah.....hahahahahahahaha

owhhh sgt liar...

bagus r kak.. time kasih sharing...