Thursday, October 7, 2010

~Pasal Buku~

Owh..serba salah lak aku nengoknya komen2 yg sedey bila gmbr derang tak di list kan sebagai pemenang. Huhu..
Kalo buleh mmg la nak bagi suma menang..nak bg suma peserta adiah, tp tu lah..tak jumpa lagi la usahawan kraf yg nak sponsor adiah. Hehe.
Apa pun kalo pnstoberi buat lagi contest jgn serik join eh. (nak buat lagi ke?? bila da serba salah camni mmg susah la nak buat lagi).

Ok lah..lupakan pasal tu kejap. Mari kita citer pasal buku pulak.
Korang sker buku? suka membaca? esp buku2 dari Karangkraf (owhh..sila jgn tersilap ya..salu org ingat aku keja karangkraf. Karangkraf tu buat buku, kami ni agensi peneraju kraf Malaysia. Jgn silap ya..).

Aku mmg sker buku. Better guna suka buku dari suka membaca. Sbb aku mmg giler tgk buku. Haha. Tah.. mmg dari kecik lagi aku giler tgk buku. Kalo kat kedai buku sure nak singgah dan nak beli mcm2 majalah. Itu la sbbnya every year aku tak lepas peluang gi Pesta Buku kat PWTC tu. Sari suntuk dalam tu pun aku tak kesah. Kadang 3,4 ulang dtg pun ada. Huhu. Kalo ada Pesta Buku tu mmg aku lone ranger je. Malas la nak bwk my dear ke sapa ke. Sbb nati org pening tgk aku yg berpusing2 dlm tu dan mmg amik masa yg lama. Salu my dear anta je, balik nati on call. Haha.

Dpt emel dari pnm tadi. Dia anta kat suma agensi yg sama KPKK. So, sapa2 area dkt dgn National Library leh la dtg jenguk.
Ouchh...tau..mmg ssh nak paking. Ni mmg dkt amat ngan umah aku, jalan kaki pun buleh. Tp peluh tiak lah. In case kalo nak pi suh my dear anta jap..kang balik on call. Huhu

4 comments:

cikbedahlaser said...

ayoooo
asal la dorg wat time2 gaji dh menipis nih.... klu x leh pergi..owhhhhhh

skrg buku2 drpd kaki novel tgh naik...
sy pon gile buku...kdg2 gle beli buku pon ye gak... suke tgk buku banyak2... heheheheheh

xpe la x menang pon... sy pon aritu rasa nk bg sume menang..tp kang bankrap plak kite..kan...

puanstoberi said...

huhu..gi la cuci2 mata je. Tp situ hazab nak paking..hazabbb.. huhu

sy sker buku tulisan noor suraya ekceli. Sgt suka da suma novel dia saya kumpul. Buku alaf 21 skang da kureng sket kan..ramai penulis baru yg asal ado je buat buku.

hihi..tu la tu..tu yg bagi gak pada 16 peserta yg lain adiah misteri. huhu

ch@ said...

merempit la pergi, bestnyaaa... nak pergi-nak pergi.

puanstoberi said...

Cha :
Huhu..kak reen takde alat rempitan. ngehehehe.. tkpe..suh my dear kak reen anto je if nak pegi. jum la kita pergi pergi. buleh jumpa jumpa kat sana nati. hihi