Tuesday, October 12, 2010

~Pasal Tuntutan Hadiah~

Masih lagi berkisarkan cerita pemenang2 contest ari tu.
Nak minta maaf sbb adiah masih tak sampai lagi ke pemenang2.
Ye lah..nati korang2 kata pnstoberi ni pen tipu jer.
Iyer iyer kata adiah syawal kan. Tup2 smpai zulkaedah, zulhijjah tak dpt lagi. Ha..cena? 

Ok lah....skang ni sy tgh emel suma2 pemenang.
Ada yg contact by fb, by emel jugak.

Jadi saya dah emel mintak alamat. Sila bukak peti surat memasing.
Mana yg takde tu, maknanya saya tak dpt detect emel dan ada yg masih tak pasan nih derang menang neh. Tp kalo yg ada emel, sy dah emel jugak gitau perihal kemenangan derang tu.
Pada mereka ini, sila antar emel pada peti surat pnstoberi eh.
Laju-laju sbb mebi segala urusan pengeposan nak dibuat dlm minggu neh.
- cyera cullen
- pearl -aisyahimran 
- emma

Ada yg saya tanya samada leh jumpa jumpaan terus atau by post. Yg area KL ajer la kan. Kalo Pahang tu di luar kawasan liputan dah tu. Hik hik hik.
Oleh krn sy bz plak la sbb promosi ni jadinya kita leh jumpa jumpaan di area2 jajahan saya ni je la. Spti yg saya penah tulis dulu - di JJ Wangsa Maju / AU2 / Maluri, Pavilion pun buleh jugak, KLCC pun buleh jugak. Yg lelain saya pos je lah kan.. sonang citoo..

*** Erin - mau jumpa jumpaan or pos sahaja?? Akak buleh je jumpa kat JJ AU2. Sabtu ni mao??
*** Farah Diaz - kata tak bkk emel kan..so, cena nak bagi akak alamat nak pos kan baju 1 Malaysia neh.
***Axelida - Ai dah find u kat FB. Nati kita diskas di sana ya.

Oraitss.. itu saja.. bubai

2 comments:

Unknown said...

sabtu ni ok kot if di JJ AU2.:)

Lida Rahim said...

owh nak alamat ek? nanti sy msg kat fb jer k? tengkiu dear