Wednesday, October 27, 2010

~Pasal Nak Pegi Ke Tak~

Dear Nuffnanger,

You're cordially invited to the DiGi Angels Internet Gathering happening at;

Date: 29 October 2010
Time: 7 pm - 10 pm
Venue: Grand Modesto's, Jalan P. Ramlee (click here to view location map)


Huk huk..skang udah ada rasa serba salah plak.
Tu la retu gatai anta emel kata nak pegi kan.
Bila dah dpt rasa serba salah pulak.

Sbb dia kata :
Please note that this is a individual invite only.

Maknanya dia tak kasik bawak kawan. Sobsss...
Aku tak penah ke sana. Dan aku tak biasa keadaan kat situ.
Juga aku bkn kenal sesapa pun. Padan la muka aku kan..tak nak ramah2 dgn blogger2 otai.
Dah la ada 50org je. Karang lelain tu suma dah mengenali antara satu sama lain. Aku?
Ye..kengkadang aku extrovert. Tp aku ni extrovert bilamana org lain introvert. Kalo org lain dah extrovert, aku akan jadi introvert otomatik. Sobss. Sobsss.

So, setakat ini keputusan aku..aku let go je lah peluang kali ni.
Kalo tak antar confirmation emel by 2pm esuk, otomatik dia akan revoked n bagi peluang ke org lain.

Sobss...sobss..sobbsss... melepas peluang nak menang gajet2 bes...sobss sobss. (eleh..mcm la kalo pegi tu mmg dpt mendalah gajet tu..hohoho)

3 comments:

Cik Anita said...

lah, tak pergi ke..
ruginye..
tapi kalo pergi pun tak ada teman pun tak best jugak! lain kali kalau akak nak join mana-mana btau la Nita, kot2 Nita boleh join sekali. So boleh lah pergi sama-sama..hehe :)

Aimi Zubir said...

Oh, I tak dapat g plak. kalau tak boleh g same2 kan kak reen. :P

puanstoberi said...

Anita :
Dia mmg tak bagi kawan. In case kalo nak join menda2 ni kena masuk contest nuff biasanya.
So, Nita..masuk la contest BB Torch tu, nati sure dia panggil ke any event lagi. Sure buleh gi sesama.
Eh. Due contest BB Torch tu reni..

Aimi :
Owh..Aimi..mmg kalo Aimi ada, Kak Reen laju je nak pegi. At least dah ada kenal kan. Sobsss... :(