Friday, October 15, 2010

~Pasal Jumpa Rakan Blogger~

Owh..ingat nak buat entry. Tp dpt sms..ada kawan blogger nak jumpa.
Yang juga salah sorang pemenang contest ari tu.

So..tgh tggu dia la ni..jap lagi dia smpai.. smbil2 dia nak tgk songket kat promosi neh.

Siapakah beliau..? nantikan entry nyer petang nati. Hihiikkk....

4 comments:

Cute MuM said...

baiknyer pn stoberi nie kan... nak jumpa pemenang lagi...
bilelah kite akan berjumpa.??

Anitadahahs said...

kalau buat mini gathering untuk rakan2 blogger pun mesti best kan~ hehe..Kak reen buatlah, nanti mesti ramai yang turun padang :)

Hezesuze said...

wah gtew katenye kan...bila lak nk jumpa weols nie?? hohohohoho

PUANSTOBERI said...

Cute Mum :
Hihi..biasa je la.. Kak Reen ok je nak jumpa kawan2 baru. Best la jumpa kawan2 baru ni. Hihi.
Ok..nati kita jumpa la. Kut nurul ada turun KL ke, gimme a call eh.. hiksss..

Anita :
Gathering blogger?? Aww... Kak Reen takut nati langsung takde org nak dtg kalo Kak Reen organize. Cena?? Hihiikk..
Tp ok gak kan..kita buat ala2 potluck giteww.

HezeSuze :
Iols ada msg kat uols tadi.. dpt tak???