Tuesday, April 23, 2013

Edisi PBAKL : List Buku/Novel

Skrg ni tgh nak list out kan novel2 yg bakal nak dibeli kat Pesta Buku.
Insyaallah.
Tapi, aku rasa aku mmg perlu byk bahan bacaan.
Sebab nati mmg perlu buku2 ni utk menemani 'rehat' ku nanti.
Kalo buleh nak carik buku2 yg gemok dan tebal.

Baru bes. Sehari satu buku agaknya.
30? Uikh.... takkan nak beli 30 buah buku. Agak2 la kot.. Huhu.

Ini cam bes.
Aku kalo citer pasal takde zuriat ni mmg laju je.
Tapi ni bkn novel pasal takde zuriat sepenuhnya.
Ni citer pasal cine bute.
Haha.

Apa lagi yg bes eh..mari kita carik2.. 
Selain novel2 nak carik buku motivasi jugak.

4 comments:

aLyNnZ said...

biler nyer pesta buku kak..?

Zana Adieyza said...

kekda mmg rajin baca novel!! bagus sangat2!!

30 buku?? semputttttttttttt...

ChentaHati said...

puansristoberi-- buku2 gemok yg ai nak cadangkan...

1. awak suka saya tak? by melur jelita (MJ)
2. i love you stupid by MJ
3. my precious iris by MJ

pastu kalau terbitan kakinovel or karyaseni yang lain pun byk yg gemoks2... beli lah... semoga time rehat nanti takde lah bosan...

selamat berehat dan selamat membaca...

PUANSTOBERI said...

ALYNNZ :
Jumaat ni start..


ZANA :
Haha..nak kena sekeh ngan abg Lan ko beli la 30 buah..hahah


CH :
Oke..da masuk dlm list.. tenkiu.. :)