Wednesday, April 10, 2013

5 Mei 2013 : Tarikh PRU 13

5hb ek?
Bagus. Bule proceed dgn plan nak g cecuti.
Tapi ada rasa cam nak pegi tpt lain plak.
Ha... tu la.. kalo da lambat sgt mmg memacam tmpt nak pegi.
Dah.

So, uols mengundi keee????
Kat maneee??
Aiols kat Perak leee...
Pastu laju2 balik KL balik leee..
Asben aiols mengundi sini plak leeee...
Mujo dedekat je kami ni jeee....

Haha.
Annoying.
My akak ipar da amik alamat ai kat sini.
Nak claim perjalanan balik mengundi. Hahai.
Uols yg balik kg tu try la mintak claim.
Dulu mmg ada mintak. Tapi katanya dah habis..sbb da lambat. Eleh. Ada2 je kan.

p/s : claim perjalanan balik ni bukan cam korang claim TnT tu ya. Haha. Aku risau je kang tetiba korang g mintak kat HR ofis korang kan. Haha. Claim ni korang kena tnya la kat parti2 yg bertanding. Parti kerajaan kita la yg mudahnya. Tapi tak jamin la dpt ke tak. Kena tnya la dulu. Kalo ada Alhamdulillah. Kalo takde, mmg niat kita balik pun nak jenguk mak kita..jadi, takde hal kan.


11 comments:

Nurzakiah Hanum said...

jom ngudi

Sue-Rya Qistina said...

oooo..boleh eh wat claim utk mengundi? x pernah tau pun. hehehe. saya dah tukar alamat sini, senang dah :)

Salmi Khairil said...

ngudi kat pahang..jom balik mengundi

::EIDA:: said...

ida ikut huby balik mengundi. pahang.jengkaaaaaaa..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. bestnya. sheila asing2 dengan suami. huwaaaa sedih mak :'(

eKa said...

Harap2 dpt la claim.tadi tgk tiket leh wat eka pitams...tgh berkira2 sbb 2minggu lepas cuti eka balik lg,penat gak tu,kalu sebulan 2kali naik belon AA

rDnA said...

Last time election dapat claim duit minyak kereta..thn ni dh mmg ada kt kg tak dapatlah nk claim

AyangAizul said...

kita ngundi kat sini, aizul jer blik kg
so... Blik lah ko sana xkuasa nak ngikut. Letih kot nak blik hr. Tu kang lum kira kot2 jem

tp hrp dia leh blik cepat psl hr besday dia hr tu. Abes kaco plan tau...

PUANSTOBERI said...

HANUM :
:)

SUE :
Boleh..tp bukan cam claim TnT opis tu tau.. Huhu

SALMI :
Oh..slmt balik Pahang koi..eh..? Hihi

PUANSTOBERI said...

EIDA :
Amboii..dia tak ngundi ya..babap diaaa..


SHIELA :
Asing..? Mgapa asing..ikut ler..

EKA :
Undi pos je Eka.. :P

PUANSTOBERI said...

RDNA :
Dpt eh..? akak tak dpt..nyampah!


AYANG :
Haha. besday dia ek..hihik..tkpe la.. dia blik tu buleh la buat saprais.