Thursday, April 18, 2013

Majlis APC KPKK 2012



Hari ini berlangsungnya Majlis APC bagi warga KPKK.
Tahniah kepada semua penerima ya. Semoga anda semua dpt mengekalkan prestasi dan terus cemerlang dalam kerjaya. 
Cewah!

Poyo sgt pasaipa. 
Hehe.

Saja la.
Sbb anak buah titew pun ada dpt. Kita suka la. Sbb kita antara yg bagi LNPT kat diyew. Hewhew.
Lps tu yg housemate titew pun dpt. Hikhik hewhewhew.
Kira buah hatiw titew lah. Hewhewhew.

Dia kalo gedik mesti ada w belakang diewww.. hiwhiwhiw..

Ah. Nyampah lak rasa tulis camtu.

Cam biasa - buat kat Istana jugak. Istana Budaya. Hihi.
Tahun ni semua penerima dapat insentif Sijil Simpanan Premium RM1,000.00 (Pekeliling Perkhidmatan Bilangan 13 Tahun 2012). Bukan cash lagi dah. Fuh, mujo last year masih cash kan. 
Takpe.. biar lah dpt SSP. Mana tau, skali ada cabutan, dpt BMW ko. Muahahha.
Apa pun, ai da terbayang2 handbag nih. Handbag raya. (>.<)

Apa pun, tahniah skali lagi utk kesemua yg dpt.

5 comments:

Masya said...

tahniah bua housemate kekda tu hihihihihi.....

iduraz said...

oo, skang dpt sijil eh...ada bagusnyer gak..tp klo dpt duit leh guna kan..mujor kita pon dh terlepas..opss...hahahahhaa

Zana Adieyza said...

abg lan, open table la... hahahahhaa..

tahniah abg lan! hati2 tau.. kekda dah plan mcm2 nak beli apa tu.. hahahah...

::EIDA:: said...

wahhhh abg lan tahniah!!! ;))

macam biasa tiba je APC ni, opis akan jadik tegang. hahahahha

PUANSTOBERI said...

MASYA :
Ya..maceh katanya. hihi

IDURAZ :
Itu pun buleh di tebus dan dapat cash. Tahniah kerana pernah dpt APC :)



ZANA :
Boleh aja dia kata... hihihi


EIDA :
Ahaaha..kiterang biasa je.. sbb menda tu akan pusing2..memasing akan merasa as long kerja bagus :)