Sunday, April 14, 2013

Revert To Draft

Sorry.
Entry smlm sudah di revert to draft.
Hati aku mengatakan aku tak boleh publish entry camtu. Mungkin nati famili aku pulak dipandang serong.
Org ni, walo kita sebenarnya nak meluahkan perasaan lain, tp pemahaman mereka tetap yang negatip. Kita tak tulis pun yang negatif tp mesti nak pikir negatip jugak.
So, lets it be.

Nenati pas abis settle semua kita keluarkan balik entry tu ya.

Selamat Hari Ahad.
Mari kita mengemas rumah.

4 comments:

NinaAz said...

Huuu. Org ni mcm2 kerenah kn sis

eKa said...

Ala entry apa tu tak sempat baca

Tuan Juhaida said...

entry apa tu?tak sempat baca hehe. setel mengemas rumah, esok dah start keja balik huhu

Sue-Rya Qistina said...

huhuhuhu..entry ape la tu ye. hopefully semuanya ok ye kekda. salam isnin!