Tuesday, April 30, 2013

Edisi Me-rimau

Geram tol!
3minit36 saat - menunggu utk disambungkan ke-what-they-call "anda akan disambungkan ke Eksekutif Khidmat Pelanggan kami" tup tup terputus.
Dail lagi. 
Dengar iklan lagi.
Bla.bla.bla.
Memang takde nih.
3minit10saat.

Sebenarnya nak suruh orang tunggu berapa lama?
3 jam? 3 hari? atau 3 minggu?
Kawan aku kata "nak call customer service derang kena call pukul 3-4pagi"
What theeee.....????
Kena bangkit kunci jam cam nak solat tahajud plak?

Ini mujo aku call bukan nak buat aduan yg urgent cam kad hilang ke duit tetiba tak smpai ke apa ke.
Kalo camtu, tak ke haru smpai pitam.
Tu la tu. Terlebey advance kekdahnya kan.
Camtu lah jadinya.
Aku nak tahu, apsal TAC aku tak smpai.
2 kali dah aku buat. Adakah sbb bertukar line telco, maka prob utk dptkan TAC sedangkan nombor masih sama. Itu je aku nak tanya kat customer service dia. Takkan nak tanya itu pun kena pegi bank kot.

Hey! Hey!
Takpe..takpe..ko tak bagi aku TAC takpe.
Lagi jimat duit aku.

Ni marah kat sapa nih?
Marah kat ghimau nih.....

Sat gi aku plak yg naik ghimau!!

p/s : kuar gak satu entry. Padahal ari ni mmg cam blur je tatau nak buat entry apa. Jadilah tu. Haha.

13 comments:

cik pelangi said...

rasanya kot pasal request tac ni mmg slalu jadi kak.. nad da kena byk kali.. sistem dia yg bengong.. sbb number fon nad pun convert dan xde masalah pasal tac..

eKa said...

Amboih marah betui kakak sorang ni.haummmmm

::EIDA:: said...

pk positif kekda.. iaitu jimat duit kekda. hahahahahhaha

Azi said...

hihi... sometimes mmg maybank cam gitu. my sis ckp. tp sy xde akaun mybnk guna cimb so far ok

Umaira Umar said...

Betol..betol..ikut pengalaman sy b4 this kalo guna maybank payah benor TAC nye nk smp. Kalo smp pon bile dh time-out.time tu la br smp.kita lak yg nebes..sometime guna ok pulak.nasib la...

Disebabkn perkara tu sering ganggu kenebesanku..maka sy telah berpaling tadah ke cimb. On time request Tac , mmg cepat je dpt # Tac kita.

Nad MamaZN said...

Klu emel lmbt tak rase2 dorg reply?

AiTotYati Mat said...

meow.....

eh silap.. aummmm

Salmi Khairil said...

ngaumkan jer kekda..

Tuan Juhaida said...

tiger marah kat tiger hehehe...auuummmm...sabar ye!

Zuraidah Butang said...

wah marahnye..hehe sy pun pernah tac tak sampai..die suh tunggu sejam dan request tac balik..haha u call peak hour kot...sabo2..eheh

PUANSTOBERI said...

CIK PELANGI :
Entah nyer. Pepelik je. Menyampah.


EKA :
Marah la..kata efisen nau.. huhu


EIDA :
Tu lah.. tapi cemana.. tetap geram gak.


AZI :
Oh. Gaji masuk CIMB eh?? kiterang dulu CIMB. NI dia tukar plak Maybank

PUANSTOBERI said...

UMAIRA :
Kan...kalo beli tiket flight ke apa, tak jadi masalah plak. haih.


NAD :
Entah la Nad. Akak kalo emel, terus CEO Je kan. Huhu


AI :
Tu tama.. hikhik

PUANSTOBERI said...

JUHAIDA :
Singe.. hihi


ZURAIDAH :
tak peak hour pun begitu cik...