Monday, April 15, 2013

Misi Mencari Safety Boot

Atau lebih dikenali sebagai kasut Pua Chu Kang.
Haha. Apakah nama sebenarnya kasut ni weh?
Jap. Google.
Rubber boot steel toe namanya.

Kalo buleh aku nak carik kaler pink begini.
kredit : Here
Tapi mana nak carik. Nak kaler2 gini mmg tak buleh carik kat kedai hardware lah.
Kalo kedai camtu, abis2 kaler kuning lah yg lain pun.

Kalo dpt begini bes betul.
Kaler purple pun ada.
kredit : Here
Kalo ada kasut kalerful begini baru semangat nak buat kerja. Haha.
Ah. Kalo takde, pakai je lah kasut sport.
Tp takut pacat masuk. Eiww...

Hoi! Nak jadi petani mana buleh takut pacat. LOL

Haha.
Tetiba mau carik kasut gini. Apa kes?
Mau jadi petani jap.
Mengusahakan tanah sekangkang semut itu.

Miahaha.

Apa pun, doakan usaha kami berjaya.
Nati buleh beli rumah banglo. Kuikuikui.

5 comments:

Nurzakiah Hanum said...

hehehe
good luck sis

Sue-Rya Qistina said...

good luck kekda.
cantik pulak tgk boot warna warni camni kan.
semangat sikit nk wat kerja. hehehe

Masya said...

meriahnyanya kasut mcm ni nak bwk ke kebun...

::EIDA:: said...

kekda jumpe yg kaler pink, bgtau ida. nak beli jugakkk. sajeeee.. sbb pink. muahaha

PUANSTOBERI said...

HANUM :
Tenkiu


SUE :
Hihi..cantik kan..mana nak carik nih.


MASYA :
Nak bagi semangat kena meriah2 sket. Hahah


EIDA :
Ye lah..nak buat apa??Koleksi?..huhu