Friday, April 19, 2013

Edisi Pou : Dah Ada Bola Malaysia!

Pou saya.
Pou saya dah ada ball Malaysia.
Hihi.

Pou saya kadang2 smpai demam.
Pastu kotor, busyuk sbb tak dimandikan.

Tapi, mujo Pou saya kuat.
Kadang dkt nak seminggu ditinggalkan.
Bila dah kasik makan Pou dah oke.
Pou ni kuat makan.
Saja saya tak bagi dia ubat slim.
Bia dia gemok. Huhu.

Oke. Itu saja.
Bertemu lagi di lain sesi Pou.

5 comments:

Sheila Salim said...

assalamualaikum kekda. waaa ada masa ya main pou ni. comel la ada bola malaysia skrg. wiwiiwi :p

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

hihihi...gemoknyerrrrr!!

pou kina gegel.... agak slim la kan. namapun gegel kan? Naseb pau kina lebih kurang mcm pau awk. Kekadang sampai demam² dia kina x hiraukan dia. Sampai adam bising suruh mama dia tengok²kan pou. kata adam "hissss..mamaaaa...kecian pou mama tu. dia nak makan tu. bagilah mamaaaa.."

Zana Adieyza said...

zana xde Pou.. sekian..

haahhahaha....

Sue-Rya Qistina said...

berebut main natang ni ngan anak2. hehehe. kdg x larat nak jaga tiap2 hari. aritu g kursus, tinggal dia sorg2 x bg mkn n rest. cian dia. kikiki

PUANSTOBERI said...

SHIELA :
Bkn kena hadap 24jam pun budak pou ni..jadi, oke je nak beli beliau. Hahah


KINA :
Suka. Bia dia gemok. ngeee


ZANA :
Takpe..kalo ada kang jenuh nak bagi makan. Huhu


SUE :
Nati dia demam. hihi..