Wednesday, April 24, 2013

Edisi MC Selebriti Malaysia : Bila Dapur Panas


Sapa tengok???
Huhu.
Aku tgk juga lah.

Tapi smlm tak tgk - sbb ter tido. Haha. Awal giler plak ter tido. Penat puasa kot.. Haha. Puasa pun penat. Cam tak relevan je kan.


Okeh.

Dengan tagline "Bila Dapur Jadi Panas, Watak Lain Jadi Jelas"
Ramai pun kata akan ada banyak drama. Huhu.
Itu mmg lah. Dah kata ramai yg masuk pun pelakon.
Jadi berlakon lah.

Retu yg Che Ta terluka jari kena pisau tu.
Lelaju je si Zain dari grup sebelah kata "yang...oke ke yang.."
Haha.

Sajew lew tew.

Tapi bes tgk Kenchana. Lawak.
Micheal Ang pun lawak.
Kesian nasik dia tak masak tu ari.

Skang da terkeluar 2 orang.

Yasin ngan sapa tu -Keroz.
Siapakah beliau ini? Smlm myDH yg tgk, so tanya dia sapa ter keluar.

Orang Kuala Lipis katanya.
Ye lah. Sbb kiterang tak kenal pun. Tp sbb dia ada tulis Kuala Lipis tu, aku cakap la itu mungkin sedara mara dia kat kampung sana. Haha. Padahal tak mungkin lah. Apa ingat satu K.Lipis tu sedara mara derang? Haha.

Oke lah. Layan je. Dari drama2 Melayu skrang yg terlalu cliche'. Yang asik ceritanya memasing ada pakwe/makwe lain - kena kawen paksa - sebab keluarga - memula tak suka - lepas tu jatuh cinta. Hurm. Tu  jelah modal dia. Sejak citer Vanila Coklat kot. Ke sblm2 tu pun camtu dah ada. Tp tak la kerap sgt kan. Skang ni byk btul citer camtu. Bowww....ring! Novel pun mostly camtu. Pun Boww.... ringgg! So, skrang aku dah ready nak baca sinopsis novel2. Mana yg aku tgk jalan citer camtu jugak mmg aku reject awal2. Takde idea dh kata asik nak buat citer kawen paksa pastu jatuh cinta.
Cliche... cliche.


Eh. Entry ni bkn pasal Masterchef ke?? OOT sudehhh... (T___T)

14 comments:

Masya said...

layanlah jugak, ntah tetiba rasa yg 1st lg beest padahal yg ni baru bapa episod jer.. kikikikiki .. xpe² layan jer.. kata rancangan kegemaran ...

AiTotYati Mat said...

Ai folo Ai folo mc kekda. Siap buh reminder lg kt program tu.

Tgk ramai pekakon tu yg nk tgk 'lakonan' deoa dlm mc ni. Hihi

Nad MamaZN said...

Sape best dlm masterchef tu kak?

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kekda. haha sheila pun layan gak MC ni. macam best je. suka tengok syura. heee :)

Nana said...

tahnye sape keroz tu kebab keroz tau la hahaha
katanya zain tarik diri ek sebab xleh diktirik choii

Zana Adieyza said...

zana tgk hari sabtu dan ahad jer.. lepas tu tak tengok sbb asyik x ada kat rumah jer.. tgk ulangan la nampak gayanya.. hehehe

Nurzakiah Hanum said...

salam rabu
singgah sini
:)

ieda said...

dh brp episod ye?tgk sampai yasin terkeluar je.hmm...

ieda said...

xhbs komen td dh tersend.hehe...
xtgk lg part yang ok ke yang tu ;)

ch@ said...

Kan kekda kan...kita lyn korea blk...cheobgdamdong alice, hero dia...pergh! Novel pun lama xbeli, citer melayu lg la xlayan dh. Mc tu...nak tggu slh sorg kuar br tgk...che ta or zain...hahaa...

::EIDA:: said...

ida tengok ida tengok.. keroz tu sape? hukhukhuk....

PUANSTOBERI said...

MASYA :
Tu lah kan..tp baru je kot..lelama panas lah tu. Hihi


AI :
Tu la..berlakon je meke nih..nyampesss..


NAD :
Tu la.. kenchana dewi tu. lawak. hihi

PUANSTOBERI said...

SHIELA :
Kan?? comey je dia. Asben akak kata cam budak skola.

NANA :
Itu lah..sapa tah Keroz. Tetiba ada. hahah.
Berlakon je depa seme nih.

ZANA :
wah..bisneswomen mmg bz. ihikss


HANUM :
:)

IEDA :
Baru seminggu.


PUANSTOBERI said...

CHA :
akak tak reti tgk citer korea. Apsal ah??

EIDA :
Tatau la mana dtg keroz tu..