Friday, January 14, 2011

~Pasal Lesu Lesi~

Tehehehe. Nak gelak pun ada.
Smlm lps balik court terus masuk perjumpaan dgn TKP (O). Dia nak jumpa suma staff kat dept aku. So, sbb court abis awal, so kasik masuk je la walo kepala aku ni weng weng gak lagi.
Jadi dlm tu mmg macam melepek je.
Sekali da abis meting tu ada org sebelah aku tnya.
"Kak, pregnant ke? nampak lesu je".

Teh hehehehe... lawak oke.

Tu pun aku tulis smlm pun ramai da speku kata 'ada apa apa'.

Hahahaha. kalo aku tulis simptom simptom aku alami lagi la kuat speku korang kut.
Sebenarnya balik dari Sabah tu mmg aku lesu abis lah.
Mungkin sbb tak makan malam dan tak cukup tido.
Kat Sabah hanya tido tido ayam. Aku ni mmg ada masalah kalo tido tpt baru atau hotel. Secara senang nya aku mcm 'takut'. Lagi la plak bila senyap sunyi tu. Seyes. Penakut aku ni sebenarnya. Kul 3 pagi aku da terjaga. Tgk star movie. Haha.
Lps tu pagi Rabu tu trus kena masuk court plak. Lagi aku pening.
Balik opis telan panadol oke sket.
Tp smpai umah aku pening truk. Muntah muntah.
Hingga la smlm pun tak berapa sihat lagik.
Malas nak ke klinik.

Aku tau simptom ni suma sbb 'angin' sbb aku skip makan. Absolutely bukan sbb pregnant.
Aku baru je peyed beberapa minggu lps, dan bukan tak peyed selama 5,6 minggu lagi.
So, tak perlu speku oke.

Now ni da oke. Tp makan still tak lalu. Terbayang makanan pun aku leh rasa nak meluek.
Skang ni pun kalo aku byg kan satey yg aku makan atas flight retu aku rasa nak meluek. Err.. da cair air liur neh....

Oke lah. Ada keja nak buat. Nati kita citer lagik.

2 comments:

PuaN su SU said...

ok...selamat berkerja,,,nnt sambung baca he he he

ejaMaria said...

hehehe... kalau pregnant ape salah nye... mudah-mudahan pregnant... Amin :)