Wednesday, January 5, 2011

~Pasal Petang Rabu Ini~

Situasi : sedang minum air dari tupperware (mmg brand tupperware-yg redeem dari point maybank kad tu-motip nak gitau? sukati ai lah. hoho! hoho!)
Lepas tu rasa mcm sejuk2 je kat peha. Tp buat derk je. Pastu rasa mcm basah abis baju.
Benti minum. Tgk baju.
Lorh. Bongok giler. Air dari tupperware rupanya. Tutup tak ketat. Bongok. Basah baju aku. Dah la sejuk ujan. Dia pi tumpah lak. Banyak lak tu. Dgn pass keja skali basah abis. Haish.

Ok. Dah. Mengarut je citer camtu. Baru smpai kat opis ne. Pagi ke Rawang. Petang ke Angkasapuri. Gud! 3 jam meeting. (Xyn/Ryn : Aku meting kat Tgkt 3-Wisma Tv. Opis ko dulu situ eh. Aku napak signage tulis Bhgn Akaun-PTJ situ. Tul ke?). Err...rasa mcm kena buat paper je ni nati. Mana la nak carik duit di kala peruntukan mengurus makin mengecut neh. Ummm... 2.30 start. meting-meting-meting-meting. Kul 5.15 abis. Ujan melebat giler.
Imej : Google

Hadoi. Tadi ckp ke bos aku nak cuti next week. Katanya 'tak lulus lah'. Teheheheh... oooo...sker bergurau eh bos baru ni. Err...tapi kalo dia meant it cena? Erkk... pitam serta merta. Dah la ada meting kementerian 11hb tu. Dia da minit kan kat surat tadi supaya aku pegi dgn dia. Waaaaa..... mmg rasa nak pitam neh.
Imej : Here

Oke la weh. Sejuk plak perut aku nih. Air tadi la neh. Nak pi keringkan jap kat tpt hand dryer kat toilet sanun. Ceh!

2 comments:

ejaMaria said...

dah tau rasa sejuk bole nko bior lagi... hadui... mmg la lencun jadinye... :p

ryn said...

WEH... sorry, seminggu aku mc minggu lepas... demam/batuk di awal tahun. masuk jer kerja ko lak smbung bercuti...
takper, aku nak jawab jugak ~ akaun PTJ tu untuk kementerian jerk, skali ngan jms/sad. aku kat wisma radio - akaun rtm... memula kejer mmg kat situ la masa sblm centrelize ikut jabatan