Wednesday, January 26, 2011

~Pasal KLIBF 2011~

Satu-satunya event yang aku tak pernah 'miss' pada setiap tahun bermula tahun 2003. Jadi pada geng geng peminat buku dan event ini juga, mari kita tick date ini di kalendar/organizer/diari kita.
22 APRIL - 1 MEI 2011
keterangan lanjut klik saja di sini - KLIBF

7 comments:

ch@ said...

alaaa bulan april, ingat bulan dua. harus simpan wang dan pilih buku apa nak beli, hahaaa. mengelak kesesakan. ada yg amik cuti ni kang. wakakaaa.

psssrt pandai akak teka kita pergi interview LHDN, apakah???

AdiaLuze said...

Tak penah g...Nak cuba g la nanti...Insyallah...

suri solehah said...

harus sudah tidak merasa lagi pesta ini...dulu2 pun tak pernah mis kunjung

deqlis said...

pasti pergi..:-) dah tick kat kalendar meja n organizer hehe..

oooo..Ina tue kak ipar pnstoberi ya.. oo akak Ina laa kan??? excited you..akak Ina nk kasi setem.. :-)
jumpa dia kirim salam ya!:-)

PUANSTOBERI said...

cha :
Mmg biasa nya dlm bln 3 or 4. Simpan duit sesiap. Kadang ari keja pun ramai org. Huhu.

Adia :
Pegi la. Best.. (bg org yg giler buku mcm aku ler. huhu)

suri :
Takpe la..kut2 ada masa pree, leh la celah kejap. hihi

Deqlis :
Oke. Nati jumpa ai kim salam eh :D

cikbedahlaser said...

yeay yeay... pesta buku..
sukeee sgt... sy paling suke tgk buku byk2.. n suke beli buku..
tp baca buku.... hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

PUANSTOBERI said...

CBL :
Eik. Tak sker eh baca buku?? dah tu watpe beli yunk???