Friday, January 28, 2011

~Pasal Hero Malaya~

Nak pegi tak?
Carrefour Wangsa Maju.
Ptg ni.

Ada apa?
Ada ini....


Sure ramai gilerz la. Nak paking pun payah nih. Hari takde 'hero malaya' ramai apatah lagi bila ada 'hero malaya' nih. Tgk la nati cena. 

Gambar dipetik dari blog Pak Nil la.....

7 comments:

ejaMaria said...

kompom tak pegi... ;p

ciK mOt ©™ said...

kalu ada song seung heon, kompem saya pergi...harharhar...

AdiaLuze said...

Alooo..Bestnye ada Pak Nil...Tapi, oleh kerana aku ni tak brapa gemar ke 'jem' man yg teruk dan tak suka jugak berasak2..Makanye, takdela aku pegi...

Tapi, kalo ada buat kat Care4 Kota Damansara, Insyallah aku pegi (sbbnye kat depan rumah aku jeee..hehehe)

ch@ said...

duk diam² dlm opis. huuu, jauh kedaung ni.

Khumaera Ismail said...

perrghh...mentang2 org baru dpt gaji..strategi business baek punye =)

Hezesuze said...

kompom tak pergi sebab jauh huhu

PUANSTOBERI said...

Maria :
Teheheheh...

cik Mot :
Mmg impian mustahil tu. teheheheh

Adia :
Uit..mmg kejutan la kalo ko dari Kota Damansara dtg ke Wangsa Maju ni. Tehehhehe.
Kalo aku tak jem pun aku tk pegi kut. Jauh tu. Muahahah

Cha :
Teheheheh.. jauh ditambah ari ni ari Jumaat. Lagi bertambah 'jauh' dia tu kan

Maera :
Teheheh. Tu la pasal. Tgh pikir ni nak pegi ke tak. Hihi :D

Heze :
Aiols mmg terkejut kalo uols gigih ke Wangsa Maju ni. Hihii :D