Tuesday, January 25, 2011

~Pasal Trilogi Cinta~

Motip tul tau bila my incik asben sker tgk citer Trilogi Cinta ni.
Aku ejek kata dia sker Rosyam Nor. Dia kata 'tak la.. org sker tgk sbb jalan citer dia bes'.
Ah! sbb citer ni aku kena xtent tgk citer yg aku minat.
After 11pm baru leh tgk semula. Cam kalo aku nak tgk citer Bujang Sepah tu, beliau lak nak tgk Trilogi Cinta ni. Oke la. Aku idak kesah pun. Aku leh nulih blog. Ye dok.
Tp aku paham dan tau jugak jalan crita Trilogi Cinta ni.

Mmg agak bes la sebenarnya. Adaptasi dari novel Sharifah Abu Salem. Cuma aku tak berapa sker nak follow sbb aku kureng minat sama itu abg hero malaya kita tu. Huhu. Cuma tgk tgk camtu je la. 
Adik Zqah kita pun penah blogkan pasal citer ni. Lupa dah aku. Huhu.
Aku rasa aku ada novel Sharifah Abu Salem ni. Oke. Mari kita korek semula almari novel kat kg tu. Tak ketiga tiganya, ada la salah satu atau salah dua. Sbb dulu antara yg aku sker gak citer S.A.S nih.
Sapa sker layan drama melayu buleh la tgk. Setiap Ahad dan Isnin, jam 10mlm. Eh. Selasa ada ke. Aku pun tak pasti. My dear kata ada. Ada la kutnya.
Gmbr dari sini

Oh. Nati Norjinah tu kawen jugak dgn Razif ya. Pakai tudung lagi nati dia. Hihihi.. oke..bes..bess...
Gmbr dari sini

4 comments:

DKosongLapan said...

awok jaghang dapat dapat tengok tibi waktu malam....ade je koje nak kene buat........dengo mem awok berceghite je leee.....

AdiaLuze said...

Reen...kalo dah jumpa novel tu, leh la buat hadiah GA kan,kan,kan? HEhehe...

Baguslah dia kawin ngan Norjinah tu..Nyampah nengok bini dia...Masa sihat, sbuk menyun*** ngan org lain..Almak! Ter 'emo' lebih la plak.. :P

PUANSTOBERI said...

D_08 :
Hihi. baguih la Yob, sng wife deme nak nengok tibi tanpa gangguan. hihi.
Awok ni tak kesah pun asben nengok tibi, lagi sng awok nak nulih belog. hihi

Adia :
Hihi.. buat GA ke? awww...
owh..ko tgk gak eh Adia. Bes gak la citer tu benarnya.
Pjg lagi tu. Ada 40 episod ke apa tah

AdiaLuze said...

MAkaih...40 episod ker ??? Skang ni episod keberapa ?? MAklumlah..'rajin' sgt tgk kaaannn...