Friday, January 28, 2011

~Pasal Kejutan Souvenir Sabah~

Hik hik. Hik Hik.

Ko apehal puanstoberi. Nak ter hik hik plak neh? Sekeh nak?

Teheheheh. Saja. Saya sker bagi suprise kat org. So, ada yg telah mendapat kezutan dari saya. Ada setgh nya mungkin bkn dinamakan kezutan sbb saya mintak alamat. Org yg mmg saya dah ada alamatnya mungkin suprise lah. Hihi.

Alhamdulillah, ada 2,3 respond kata da dpt souvenir dari saya.
Ala.. tanda ingatan tulus ikhlas dari saya sempena percutian ke Sabah.
Dan sebagai tanda terima kasih sbb undi saya di contest percutian by Deqlis tu ari.
Walo saya tak menang dan tak tersenarai pun sbg s/listed, as penghargaan pada meke yg vote, maka saya pos kan lah key-chain Sabah tu.
Harap semua yg dah terima dan bakal terima suka lah yer. Kalo bleh nak pos udang kering, tp kang marah lak Pos Malaysia. Mueheheheh.

So, again utk mereka ini :
1. Hezesuze - selamat terima. Ada wat entry kat sini.
2. Shah - da pekik kat wall FB kata da dpt 'tulang ikan' tu.
3. Imanmom dan her doter Nadiah
4. Eka
5. Adialuze - da respond kata suprise dpt key-chain tu.
6. Anitadahahs.

Terima kasih yer... :D

Dan utk meke berdua ni yg turut meng vote saya,
-Cayril Ikhwan
-cikanna
sekiranya terbaca dan sekiranya sudi nak terima souvenir dari saya, sudilah apa kiranya kasik alamat di emel saya - cikstoberi@gmail.com.

Itu sahaja. :)

Bunga utk semua pembaca blog ini :)
Ada lagi keychain Sabah n some stuff yg beli kat Melaka retu. Tak guna plak. Ada sesapa nak?? Ke perlu buat GA?? ngeheheheh :D

10 comments:

zzyqah said...

akak !!

zqah nak keychain sabah .. boleh ? =p

Unknown said...

besnye..
nak jgk~!

Aida Tamrim said...

Reen, aku dah wat satu n3 spesel utk ko...Tapi aku wat auto publish..Dalam kol 5 ptg ni kuarlaahhh...

Mekasih ye...Aku dah gamtung kat handbag aku...Sonok sgt.. ^_______^

Hezesuze said...

toceh2 uols...rmember tau kalo uols pergi holiday mane jangan lupa bagi FM kt weols ye ngeh ngeh ngeh

imanmom said...

salam ida keychain sabah tu saya n my doter dah dapat..
tq sooo much ya!

Cik Anita said...

akak.
dah cek kat opis kolej dah.
tapi tak dapatt punn.
mebi tak sampai lagi la tuu..
huhu :(

puanstoberi said...

Zqah :
Sila tgk emel ya :D

Syuhada :
Meh join teka teka kat entry atas ni. Kut leh dpt keychain gak.

Adia :
Owait...da tgk pun..thanks eh buat spesel entry :D

Heze :
Insyaallah... :)

Imanmom :
Oke kak. Sesama :)

Anita :
Uit. Pelik neh. Rata2 suma org da dpt. Kak Imanmom kat Pahang pun da dpt. Tkpe, tggu smpai senin, if tak dpt akak ganti k :)

ekinashikin said...

meh bg kat sini yg lebih2 tu..hihi..boleh buat koleksi..

E K A said...

o..nak buat surprise ye...patut tunggu tak sampai2.tehehehe...

puanstoberi said...

Ekin :
Nati eh...ada rezeki nati kita pos eh?

Eka :
Akak tak penah antar pos sarawak sanun. tatau la Eka dpt bila :)